Hei hei! :-)

KatrineT

Flørter med forumet
Titter bare fort innom en søndagskveld, etter test nr 2 i dag med et veldig svakt- men dog positivt, utslag emoticon  Bare 3+5 da- så det er veeeeldig tidlig enda!

Regner med det blir UL allerede i uke 5, da vi har vært utredet for habituell abort. Mistet først i uke 12 i mars-10, så uke 7 juli-10, og sist tvillinger uke 15 i november-10. Så klarer nok ikke helt å glede meg riktig enda! Men fingrene er krysset- og jeg gleder meg til, og håper, at jeg skal bli kjent med dere her på Januar 2012  :-)

Mange store klemmer fra meg emoticon
 
Klemmer tilbake til deg!!! Tidlig her også, er vel bare 3+4 selv - så gleden er ikke helt sluppet løs - positive tanker!!
 
Gratulerer så masse, har mista to ganger, ser man noe i uke fem da, æ får ikke før uke 7, fikk beskjed om at de ikke kunne se noen ting før det allikevell.
 
Jo tusen takk, og klemmer tilbake!     emoticon

Nei det er ikke mye og se i uke 5, men noen dager uti kan man se om det er hjerteaktivitet... Og at fosteret er der det skal være! Har hvertfall blitt lovet det, så håper de holder det.
 
Gratulerer så masse og velkommen skal du væreemoticon
 
Tusen takk! :-)

Fjerde test tatt i dag.... CB med uke indikator som jeg forventet skulle vise gravid 1-2, men som viste gravid 2-3 emoticon  Spent på å komme meg til UL ja!
 
Fru Håttentått skrev:
Gratulerer så masse og velkommen skal du væreemoticon


 
Back
Topp