Hei hei

tuttiifruttii

Andre møte med forumet
Er ny her. Har fått baby i oktober, og har fulgt med siden graviditeten - men aldri engasjert meg i slike forum, men tekte det kunne være gøy [:)]

Lurer på om noen av dere "sliter" med leggingen? Her er det sånn at lille sover 1 time etter leggetid for så å våkne og våke i flere timer før han sovner. Virker nesten som han venter til jeg skal sove, før han legger seg for natta. Begynner å bli lei det, men klarer ikke å ha han skrikende i senga heller. Må kanskje også få med at han gulper og raper mye, så er nødt å ta han opp slik at han får opp evt luft..
Noen som har råd?

Har ingen råd[&:] han her er akkurat likedan..

velkommen forresten[:D]

Håper noen har noe fornuftige råd til deg[:)]

hadde jeg vist svaret skulle jeg ha hjulpet deg.. har du prøvd rolig musikk, varma opp senga på forhånd, eller sunget?

velkommen hit foresten[:)]

Hei og velkommen hit[:D]

Hmm, har du begynt med grøt og sånn eller gir du MM eller MME??[:)]
Kanskje han ikke er ordentlig mett når han legger seg??

Nei, syns ikke det er så lett jeg.. Vi gir Sander melk kl. 15:30 tiden, grøt 17:30 og melk igjen 19 og da sover han som regel til 04.. Hender han våkner i 02-tida for smokken bare..

Takk for det, dere virker som en koselig gjeng [:)]

Glemte å si at han har akkurat rundet 4 mnd for noen dager siden. Begynte med velling til han når han var nesten 3 mnd for han virket litt missfornøyd en periode - og det ble mye bedre når han fikk velling. Så begynte jeg med ordentlig grøt for ca 2 og en halv uke siden og til vanlig får han morsmelk. Har prøvd mange forskjellige råd, så kjenner at jeg begynner å grue meg til kveld og legging... Og det er en kjip følelse [:(]

ORIGINAL: tuttiifruttii

Takk for det, dere virker som en koselig gjeng [:)]

Glemte å si at han har akkurat rundet 4 mnd for noen dager siden. Begynte med velling til han når han var nesten 3 mnd for han virket litt missfornøyd en periode - og det ble mye bedre når han fikk velling. Så begynte jeg med ordentlig grøt for ca 2 og en halv uke siden og til vanlig får han morsmelk. Har prøvd mange forskjellige råd, så kjenner at jeg begynner å grue meg til kveld og legging... Og det er en kjip følelse [:(]

Hmm, ja det skjønner jeg!!
Trikset vårt også er at vi MÅ legge han omtrent med en gang han har spist opp flaska.. Hvis ikke så tar det laaaang tid før han sovner og han er mega urolig..

Men det er ikke lett det der med legging og alt..

Velkommen hit...

her har jeg en liten våken bylt ved siden av meg=)
hun legger seg med meg enn så lenge=)

de er jo så små enda,så ikke lett å komme med råd for gode rutiner.. vi får håpe de blir bedre med noen mnd til på "baken"=)

Hei og velkommen.
Kan dessverre ikke hjelpe deg, er veldig heldig med en gutt som er lett å legge om kvelden.
Men her inne er det flere som sliter med det samme som deg, så håper du får noen tips som hjelper :)

Hva heter gutten din ? :)

VELKOMEN HIT!!!! [:D]

Vi har hatt litt leggeproblemer her og!! men jeg begynte å stelle henne i gi henne mat i 7 tiden og la hanne sitte litt i vippestolen sin etter måltid, så maten får "renne ned"!!! Byttet forresten MME fra NAN til HIPP også pga gulpingen, kom seg masse!!! så når kl er ca 8 legger jeg henne i senga på mørkt rom med uroen på lav lyd.. da må jeg inn å gi smukken et par ganger så sove hun!! [;)]

Back
Topp