Hei hei!!!

oblix

Forumet er livet
Savnet meg?[8D]

Da er jeg tilbake etter en knalltur i London med masse shopping ( vi snakker vondt i beina enda[;)]) , dårlig musical, fantastisk spesielle restauranter (vi snakker malte sex stillinger på toaletten, og bandasjerte mumier med lemmet i hånden som pynt[8D][:D]) kanselert flyging ( opp 4-5 tiden for å nå flyet dagen etter[:-]), omgangsyke blant oss, dødsfall i familien til ene, innlagt sønn på sykehus med lungebetennelse (hun reiste hjem)
Reiste med gode kollega, og tross mange ulike hendelser var det en super tur og vi koste oss masse[:D][:D]

Men nå er jeg tilbake her for å plage dere igjen[:D][:D]

Har jeg gått glipp av noe i helgen?

Hyggelig å se deg igjen. Vært veldig rolig her i helgen. 

Godt jeg ikke har gått glipp av noe da[:D][:D]

Så bra du har kost deg!!! [:D]

Jaaaa, du gikk glipp av Seb sin bursdag [8D]

[:D]Har nå kommentert den i dag da[:D][:D]

Gratulerer med 1 åring!!!

Stas dette her når de bikker året[:)]

Gikk faktisk overraskende bra[:)] kvidde meg uken før, men hjalp å tenke på at jeg skulle shoppe masse klær til ham og at han og pappen hadde godt av å få være litt aleine[:D][:D] så dagene før var jeg så innstilt på at dette går bra[:)] klarte å la vær å gråte og alt da jeg sa hade, for gledet meg til turen[:)]

og var utrolig godt å se ham igjen i dag tidlig[:)] vekket ham ni bare for at jeg skulle få litt kos av ham før jeg dro på jobb[:D][:D]

Det er godt du er tilbake for å skape litt liv og røre her. [:)]
Jeg erbare litt sjalu på den turen din altså! [:D]

hørtes jammen ut som en spesiell tur - håper den var bra, da ;)

ORIGINAL: lillefot

hei! [:D]
action på den turen altså.. [8|]
men bra dere hadde det kjekt for det!! [:)]
malte sex stillinger på do,hmm...
det hørtes meget spesielt ut jah,haha [:D]

Var en meget spesiell restaurant ja[:D][:D] og alle måtte jo selvfølgelig inn og se[8D][:D][:D] 16 kvinnfolk på tur vettu[8D][:D] så her i går at noen av dem som var litt på druen hadde jaggu tatt bilder av dassen[:D][:D]

Har kost meg masse ja[:D][:D]

Var kjekt med litt tid for seg selv, men enda kjekkere å komme hjem til verdens herligste sønn[:)]
Det var i hvertfall masse opplevelser på en liten helg[;)]

ååå som jeg har tenkt på deg og hvordan du har hatt det[:)] også har jeg jo savnet deg da[;)] velkommen tilbake[:D]

Jeg er overhodet ikke misunnelig... neeeeida ikke i det hele tatt... [:D][:D]
Utrolig mye som har skjeddd da! Hvilken musikal var dere på?

ORIGINAL: Stjerna*

ååå som jeg har tenkt på deg og hvordan du har hatt det[:)] også har jeg jo savnet deg da[;)] velkommen tilbake[:D]

nææææ, så søt du er da

ORIGINAL: kristinpia84

Jeg er overhodet ikke misunnelig... neeeeida ikke i det hele tatt... [:D][:D]
Utrolig mye som har skjeddd da! Hvilken musikal var dere på?

masse action ja!!
vi så dirty dancing!! lite sang, masse flott dans, men elendig skuespill!! reine revyen egentlig[;)] de var nok litt skuffet de som var på queen i fjor i London ja[:D][:D] en stor nedtur tenker jeg[;)]

ORIGINAL: oblix

ORIGINAL: Stjerna*

nææææ, så søt du er da

hehehe, takk og takk[:D]

Back
Topp