hei hei :)

Jette90

Andre møte med forumet
hei alle sammen [:)]

tenker det er på tide å presentere seg her. har ofte vært innom å sett men aldri skrevet noe før.
er alltid så mye som skjer[8D]
menmen..
jeg er en jente fra bergen på 21, fikk min første datter den 10 november. selvfølgelig verdens nydligste.
håper på å bli kjent med dere jenter[:)]

Grattis med kid og velkommen til novemberforumet hvor det alltid er god stemning, mye gode tips og råd, samt litt barnslig humor innimellom, men det liiiiiker vi[:D][:D][:D]

Velkommen hit og gratulerer så masse med jenta[:D]

Velkommen hit! [:)]

ORIGINAL: Charlis

Grattis med kid og velkommen til novemberforumet hvor det alltid er god stemning, mye gode tips og råd, samt litt barnslig humor innimellom, men det liiiiiker vi[:D][:D][:D]

Jeppsi peppsi! ;)

velkommen hit, gratulerer med jenta[:D] håper og tror du vil trives her[:)]

ORIGINAL: Charlis

[:D][:D]

ORIGINAL: lillemille88*

ORIGINAL: delphi

velkommen hit, gratulerer med jenta[:D] håper og tror du vil trives her[:)]

Velkommen=) og gratulerer! er ganske ny her selv, men her finner vi alltid masse gode råd og tips:)

Velkommen inn hit[:)] Håper du vil trives her på november[:)] Bare sleng deg med på bergenstreffene vi har[:D] Kommer til å bli laget egen tråd når vi skal ha nytt treff[;)]

Velkommen skal du være[;)] Her er det bare å utfolde seg med de rareste spørsmål[:D] Gratulerer så masse med jenta også[:)]

Tusen takk :) vil nok trives veldig godt her inne [;)]
å jeg er gjerne med på bergenstreff hvis det passer [;)]

Velkommen til galehuset!
Og gratulerer med jenta! [:D]

ORIGINAL: frøken Andersen*

ORIGINAL: lillemille88*

Hei og velkommen![:)]
Da er jo vi faktisk like gamle vi da, eller jeg er 1 år eldre [8D] Fra samme plassen og har født nesten samtidig!
Alltid kjekt med flere som stikker hodet fram! Du må gjerne bli med på treff![:)]

ORIGINAL: Malla_85

Velkommen skal du være[;)] Her er det bare å utfolde seg med de rareste spørsmål[:D] Gratulerer så masse med jenta også[:)]
Sign[:D]

Back
Topp