hei hei

nettemor

Forumet er livet
Hadde lyst å hilse på her inne i februar klubben jeg, siden jeg har jo UL termin 28 februar, har bare ikke orka skifte terminklubb siden det bare er en dag forskjell på mens-og UL termin, men men...

Jeg er så skikkelig lei nå, og da er det jo liksom kortere til februar enn mars, selv om det er bare en dag, hi hi , jada jeg er litt rar....[&:][:D]

Hvordan går det med dere andre som skal ha i februar da?
Jeg gleder meg stort sett bare til å bli ferdig jeg[:)]
Håper han kan komme litt før jeg da, prøver å si til magen at det er gerit om han kommer den 12. februar jeg, det er jo lov å drømme da[:D]

Men uansett, her er jeg, hei på dere....

Ha en fortsatt fin søndag, eller snart mandag[:D]

Klem

heihei[:)]
så bra at du er på februarforumet,litt lite liv her om dagene egentlig...menmen.vi får gjøre det beste ut av det[;)]
Jeg har forresten termin 21.februar,begynner faktisk å kjenne at nå er det virkelig ikke lang tid igjen[&:] gruer meg litt oxo faktisk,men gleder meg til å bli mamma[:D]
Den siste uka har jeg faktisk vært plaget med hodepine,tretthet,vondt i ryggen,masse kynnere og slapphet!![:@][:'(] ikke no digg for å si det sånn.....
ellers så går det nå greit da...er vel bare en periode jeg har akkurat nå[X(]
har også fått en tendens til å gråte for ingenting,er blitt fryktelig sårbar jeg[:(][:(]snufs........
Føler også at jeg er blitt så tung og usexy...[&o]
Liker ikke å ha sex lengre for jeg syns bare jeg ser rar ut.......stygt å si det...men det er nå det jeg føler........[&o]

Hmm rare de følelsene noen ganger ja, føler mye av det du beskriver her jeg også...[&:]
Jeg har også masse kynnere, kan nesten ikke vaske eller noen ting, de er ikke akkurat direkte vonde, men ubehagelig.

Mye man skal igjennom for å bli mamma, men jeg gleeeeder meg, og det er jo ikke så lenge igjen nå[:D]

Hei nettemor!

Koselig med flere her[:)]
Jeg har termin 19. feb (om 2 mnd i dag!!!!) Er en av de "heldige" med bekkenløsning, men det går stort sett bra bare jeg ikke stresser for mye. Dersom det blir litt for mye ståing eller gåing, blir det som regel noen timer med sitting/ligging i etterkant[;)]
Begynner å se enden på svangerskapet nå, og gleder meg veldig til Nurket kommer. Kan ikke si jeg føler meg helt vel om dagen jeg heller, som dere nevner her.
En føler seg jo litt klumpete når det er et styr å få på seg skoa....[&:]

Det snør det forresten skikkelig her i Telemark nå, tror jeg holder meg inne og forbereder julen i dag[:)]

Hei dere! Jeg har ikke vært særlig aktiv her inne på dette forrumet.. Men har tenkt å gjøre noe med det i tiden framover siden jeg er sykemeldt..
Har ul termin 15. februer, men jeg syns likesom det er lenge til. Begynner å bli lei av å være tung og føler meg så klumpete innimellom. Og i allefall når jeg skal ha sko på. Også er det ikke mye jeg orker siden jeg får fort vondt i ryggen og/eller sånne ubehagelige kynnere.
Kan bli litt ensomt også siden mannen er på jobb om dagene, og det er tiltak å komme seg noen vei. (Vi har ikke bil ennå.) Så da kan jeg bli sutrete..
Så jeg har jo et håp om at gutten kommer tidligere enn terminen.. Gleder meg veldig til han blir født!

Lykke til dere andre!!

Heia

Så flott at du vil være med i gjengen vår også da [:D]. Flott mage har du også [;)]. Vi må få litt mer fart her inne - ikke lenge igjen nå!

Back
Topp