LilleBall Forumet er livet 27 Des 2010 #1 Hvordan står det til her? Hatt en koselig julefeiring? [:)][:)]
LilleBall Forumet er livet 27 Des 2010 #4 Her er det bare bra [:D] Jepp, har egentlig det, men spist litt for masse [8D]
LilleBall Forumet er livet 27 Des 2010 #6 Vel.. ikke skyld på meg vis du tisser i buksa da [8D] Bare bra.. Det er sykt varmt under dyna, men greitt nok..
Vel.. ikke skyld på meg vis du tisser i buksa da [8D] Bare bra.. Det er sykt varmt under dyna, men greitt nok..
Brødhuet Forumet er livet Mailykke <3 27 Des 2010 #7 Hei hei! [:D] Kan fortelle at kjæresten har hivd inn ørten kubber ved i peisen, så jeg renner bort her jeg sitter[>:] Kanskje han håper på at jeg skal kle av meg? [:-] Det skjer ikke i kveld, for å si det sånn!
Hei hei! [:D] Kan fortelle at kjæresten har hivd inn ørten kubber ved i peisen, så jeg renner bort her jeg sitter[>:] Kanskje han håper på at jeg skal kle av meg? [:-] Det skjer ikke i kveld, for å si det sånn!
LilleBall Forumet er livet 27 Des 2010 #8 Hehehehe... Er nok mest sannsynlig det han håper på da ja [:D][8D]