Hei hei

forever

Glad i forumet
Hei alle sammen! Nå har jeg snik lest inne hos dere i to uke.Og føler jeg er klar til å bli med dere videre. Har testet positivt i seks dager nå[:)] Er litt kontroll frik,så har testet hver dag[:D][:D]hehehe..men er ikke i tvil nå[:D][:D][:D]Er vårt første ivf forsøk.

1 nov satt jeg inn to gull egg og allerede 8 nov begynte testen å bli positiv[:D][:D][:D]

I morgen skal jeg til legen å ta hcg prøve og vil da høre med henne når jeg kan ta ul. Når tok dere første gang?? Er jo så spent på om alt er som det skal + om det er en eller to spirerer i magen[:D]

Hvor stor sjangs er det at begge har klort seg fast?? Noen som vet?? Har ikke hatt noen blødninger under disse to ukene ,så regner med begge er der..eller har ikke det noe å si?

Ellers håper jeg alle har en deilig søndag. Her står bolle deigen til heving og pappa kommer på middag senere i dag.

Klem fra Forever [;)]

Gratulerer så masse [:D][:D]
Det er vanlig med UL i uke 7. Jeg ska 3 desember. Gleder og gruer meg. Men denne gangen føler jeg at alt er som det skal[:)]. Mistet desverre i uke 8 sist forsøk[:(]

Lykke til fremmover!! Koselig med flere her inne[;)]

gratulerer, så spennende,
ja er vanlig med ul uke 7 ca. jeg hadde i uke 9 pga gyn skulle ha ferie.
jeg satte også inn 2 egg,og jeg har nå verdens beste tvillingjenter på snart 2år :)
husker ikke prosentvis for at begge fester seg, men de fleste som setter inn 2 tror jeg får stort sett 1.
men er veldig kjekt med tvillinger :) så krysser fingrene for at begge har festet seg.

jeg testet på rg 11,og da kom streken så klar at jeg begynte å mistenke tvillinger allerede da, men er sikkert ikke noen selvfølge det da :) men lykke til på ul :)

ORIGINAL: Littlå

Gratulerer så masse [:D][:D]
Det er vanlig med UL i uke 7. Jeg ska 3 desember. Gleder og gruer meg. Men denne gangen føler jeg at alt er som det skal[:)]. Mistet desverre i uke 8 sist forsøk[:(]

Lykke til fremmover!! Koselig med flere her inne[;)]

Lykke til med Ul Littlå[:D][:D] gleder meg til å høre hvordan det gikk[:D][:D] Kan tenke meg det var tøft å miste sist[:(] Huff[:(][:(] Men så bra at du er blitt gravid igjen nå da[:D][:D]
Vi har jo foreløpig termin ikke så langt fra hverandre. Jeg er jo 4 uker og 2 dag[:D][:D]Så satser på at vi er her i 8 mnd til[:D]. Klem.

ORIGINAL: hegemw

gratulerer, så spennende,
ja er vanlig med ul uke 7 ca. jeg hadde i uke 9 pga gyn skulle ha ferie.
jeg satte også inn 2 egg,og jeg har nå verdens beste tvillingjenter på snart 2år :)
husker ikke prosentvis for at begge fester seg, men de fleste som setter inn 2 tror jeg får stort sett 1.
men er veldig kjekt med tvillinger :) så krysser fingrene for at begge har festet seg.

jeg testet på rg 11,og da kom streken så klar at jeg begynte å mistenke tvillinger allerede da, men er sikkert ikke noen selvfølge det da :) men lykke til på ul :)

Hei! og tusen takk[:D][:D] Da er det jo bare tre uker til jeg kan ta Ul da[:D][:D] så spennende[:D] Jeg/vi håper jo absolutt på at begge har festet seg,men er overlykkelig med en også[:D][:D] Har hatt veldig gode tester fra rd 10.sterke streker eller Gravid på digital test [:D] Så da har jeg et lite håp at det blir to jeg også[:D][:D]

Kan tenke meg det er koselig med tvillinger[:D] Vi har alltid ville ha to barn,så for oss hadde det vært som bestillt[:D]hehehe..ha en fin dag[:D]

Gratulerer med spire(r) i magen [:D] Vi begynner å bli mange her inne nå. koselig[:)]

ORIGINAL: matilde

Gratulerer med spire(r) i magen [:D] Vi begynner å bli mange her inne nå. koselig[:)]

Tusen takk[:D] gøy at vi er en god gjeng her inne[;)][;)]

ORIGINAL: Anne L

Gratulerer med spire i magen[:D] Denne spiren satt på 2.ivf 1.fryseforsøk. Jeg skal på ultralyd 1.desember og gleder med veldig. Jeg er da ca 7 uker på vei. Er ekstremt nervøs da jeg har mistet noen ganger. Men satser på at det er denne gangen som gjelder[:)]

Lykke til videre i svangerskapet[:)]

Denne gangen går det bra skal du se!!!!! Gleder meg på å høre hvordan det gikk på UL din[;)]koselig å være nesten like langt i svangerskapet da.Lykke til videre du også!

Gratulerer med graviditeten[:D]

Back
Topp