Hei hei:)

*miffe

Forelsket i forumet
Ville bare stikke hodet inn og hilse på dere. Er innom en gang i blant og leser, er så himla travelt her etter jeg begynte å jobbe. Ser det ryr på med gravide, gratulerer så masse! hvordan er det ellers med dere og barna?
Snuppa mi har det bare bra, hun holder på å slutt med bleie på eget initiativ og har ikke bæsjet bleien på snart en uke, sier fra når hun må på do. jeg er i sjokk, for både mannen min og jeg var langt over 3 før vi ble tørre, og det er ikke vår fortjeneste at hun er så å si tørr[8D] så nå skal hun få seg pene truser og[:)]

ellers er vi på husjakt, og bare koser oss[:D]

håper det står bra til med alle mann[:D]

Wao! imponerende at hun slutter med bleie allerede!! Så flink hun er! Her er det ikke antydning, og det kommer til å ta sin tid også tror jeg.
Her står alt bra til, Noah koser seg i bhg, og hjemme på ettermiddagen. Jeg vokser og er straks fødeklar.

Hun er så flink!!
Veldig tidlig ute med alt mulig, virker det som[:)][:)]

Lykke til med bleieslutt og boligjakt!

Hei hei! [;)] Så flink jente!! Ikke i nærheten her!

Her er vi altså gravid ja, 18 uker, fått meg jobb i dag [:)] som sikrer permisjonen. full lærerjobb. Erling har gått et par uker i barnehage, og trives der, bortsett fra når vi leverer da... Vi er også på husjakt!! Bor i en bittebitteliten leilighet i underetg hos svigerbesteforeldrene mine. Sparer penger, og lever trangt. Men det går!

Hei[:)] hverdagen er nok ganske travel for de fleste om dagen... Jeg har fri kun hver 14 dag, så er ikke så mye tid til BV her heller! Flink jente du har da! De begynner å bli så store nå!!! Carmen sier som regel ifra når hun skal bæsje, men tisse gjør hun ikke regelmessig på do enda...

ORIGINAL: Gollemor

Hun er så flink!!
Veldig tidlig ute med alt mulig, virker det som[:)][:)]

Lykke til med bleieslutt og boligjakt!

Signerer[:D][:D]

Back
Topp