Hei hei.

Olive76

Forumet er livet
Jepp. Da kommer jeg inn til dere. Har vært litt hemmelig og sneket bittelitt her.

Jeg er gravid med termin i mars og venter nr. 3. Har to gutter fra før en fra sep 2006 og et ekte juleaftensbarn fra 2008. Så her kommer de i jevne intervaller[;)]

gratulerer med spiren og velkommen hit [:D]

Hei og velkommen;)

Måtte trimme de små grå og telle intervallene mellom barna dine og ble jo ikke annet enn veldig imponert over god timing:D

Heihei! Velkommen[:D]

Så hyggelig med flere som vil være med, gratulerer så masse og velkommen hit i offentligheten[:D][:D]

Hei, og velkommen hit til oss! [:D]

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!

Hei og velkommen;)

Måtte trimme de små grå og telle intervallene mellom barna dine og ble jo ikke annet enn veldig imponert over god timing:D

Haha. Har ikke fintelt jeg altså. men ser at det blir ganske så jevnt, ja. Men har født før termin begge ganger. Så det kan bli litt ujevnheter i jevnheten. Og må også innrømme at det er litt tilfeldig at det ble akkurat sånn.[8D]

Gratulera og velkommen til oss:)))

Hehe.. Morro at det traff så likt mellom alle. Blir litt større aldersforskjell her så frykter litt problemer med sjalusi men det får man ta som det kommer;) Snuppa vår er vel de magiske 2 år og 3 mnd snart så får plusse på et svangerskap oppå det!

[:D]
ORIGINAL: Olive76

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!

Hei og velkommen;)

Haha. Har ikke fintelt jeg altså. men ser at det blir ganske så jevnt, ja. Men har født før termin begge ganger. Så det kan bli litt ujevnheter i jevnheten. Og må også innrømme at det er litt tilfeldig at det ble akkurat sånn.[8D]

Jepp. Da kommer jeg inn til dere. Har vært litt hemmelig og sneket bittelitt her.

Jeg er gravid med termin i mars og venter nr. 3. Har to gutter fra før en fra sep 2006 og et ekte juleaftensbarn fra 2008. Så her kommer de i jevne intervaller[;)]

Hei hei...Kjenner igjen deg fra januar forumet...Jeg ble gravid men mistet...Trur jeg da kalte meg Ronja...[:)]
Gratulerer med en til på vei...[:)] 
Husker julaften barnet ditt og...Koselig [:)]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

Hei hei...Kjenner igjen deg fra januar forumet...Jeg ble gravid men mistet...Trur jeg da kalte meg Ronja...[:)]

Er det deg! Husker deg ja. Du har byttet nick noen ganger. Men nå går det da så det suser med deg og barneproduksjonen! Herlig!

ORIGINAL: Maren Helene

Gratulerer så masse og velkommen hit [:D][:D]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

Er det deg! Husker deg ja. Du har byttet nick noen ganger. Men nå går det da så det suser med deg og barneproduksjonen! Herlig!

Byttet for hvert forum...hehe...men ikke så langt unna det nicket jeg hadde sist...da vard et kun hope4...Bare lagt på noen ord til nå [:)]
Ja hadde noen harde tider da jeg var på januar forumet...mistet 3 ganger etter hverandre...men nå ser det ut som det løsner gitt... [:)]
Var ikke helt medbregnet den siste her nå, men når vi først har vent oss til tanken på en baby igjen så er den hjertelig velkommen som alle di andre [:)]

hei hei. husker deg godt fra januar forumet, var stadig.inne å sneik hos dere siden jeg holdt til på februar forumet. [:)]
velkommen så mye hit!

ORIGINAL: mollymoo

gratulerer med spiren og velkommen hit [:D]

Hei og velkommen hit! :)

Back
Topp