Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!
Hei og velkommen;)
Måtte trimme de små grå og telle intervallene mellom barna dine og ble jo ikke annet enn veldig imponert over god timing:D
ORIGINAL: Olive76
ORIGINAL: Juhuuuuu!!!
Hei og velkommen;)
Måtte trimme de små grå og telle intervallene mellom barna dine og ble jo ikke annet enn veldig imponert over god timing:D
Haha. Har ikke fintelt jeg altså. men ser at det blir ganske så jevnt, ja. Men har født før termin begge ganger. Så det kan bli litt ujevnheter i jevnheten. Og må også innrømme at det er litt tilfeldig at det ble akkurat sånn.[8D]
Jepp. Da kommer jeg inn til dere. Har vært litt hemmelig og sneket bittelitt her.
Jeg er gravid med termin i mars og venter nr. 3. Har to gutter fra før en fra sep 2006 og et ekte juleaftensbarn fra 2008. Så her kommer de i jevne intervaller[;)]
ORIGINAL: Hope4 med ny spire
Jepp. Da kommer jeg inn til dere. Har vært litt hemmelig og sneket bittelitt her.
Jeg er gravid med termin i mars og venter nr. 3. Har to gutter fra før en fra sep 2006 og et ekte juleaftensbarn fra 2008. Så her kommer de i jevne intervaller[;)]
Hei hei...Kjenner igjen deg fra januar forumet...Jeg ble gravid men mistet...Trur jeg da kalte meg Ronja...[:)]
Gratulerer med en til på vei...[:)]
Husker julaften barnet ditt og...Koselig [:)]
ORIGINAL: Maren Helene
Gratulerer så masse og velkommen hit [:D][:D]
ORIGINAL: Hope4 med ny spire
Hei hei...Kjenner igjen deg fra januar forumet...Jeg ble gravid men mistet...Trur jeg da kalte meg Ronja...[:)]
Gratulerer med en til på vei...[:)]
Husker julaften barnet ditt og...Koselig [:)]
Er det deg! Husker deg ja. Du har byttet nick noen ganger. Men nå går det da så det suser med deg og barneproduksjonen! Herlig!