hei hei!!

FruGuld85

Forelsket i forumet
kommer snikende inn hit j..! har vært og sniki litt ei lita uke nå, og idag har vi vært på ul, så da da tenkte j og melde min ankomst!![:D] termin er satt til 9mars!!  [:D][:D][:D]

vi gleder oss kjempe mye, og skal bli spennende for Theodor som blir storebror!![8D]

Hei og velkommen så mye! :-)

ORIGINAL: sjanetta

Hei og velkommen så mye! :-)

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE OG VELKOMMEN TIL MARS GJENGEN[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer og velkommen hit

Tuuusen takk!! [:D] Kommer nok til og være her en del når junior begynner i barnehagen! [8D]

er det forresten noen fra trøndelagen her inne? 

ORIGINAL: therma84

Velkommen og gratulerer så mye med huleboer![:D]
Jeg er fra trøndelag![:D]

Å så godt d er noen fra nærområdet her! [:)] Nord eller sør?

ORIGINAL: therma84

Nord![:D]

He he.. midt i mellom nesten j da..! [8D]  Bor i Selbu! [:D]  j er egentlig østlending da, men rota meg opp hit da kjærligheten falt på en rødskjegga trønder! hehe..[8D]

Gratulere med spire og velkommen hit!!
Så gøy med enda en fra juni 09, begynner jo å bli en liten bukett av oss nå[:D][:D]

ORIGINAL: Fru Fortuna

Så gøy med enda en fra juni 09, begynner jo å bli en liten bukett av oss nå[:D][:D]

Ja j har merket fler fra juni09 her ja! [;)] hvor mange er vi.. 5? jeg er fryktelig dårlig på alle de forskjellige navnene, men j har ihvertfall sett deg og Siven![8D]   Godt d er fler juni-ramper som snart får seg noen småsøsken og herje med! [:D]

[8D]
ORIGINAL: eireen85

Ja j har merket fler fra juni09 her ja! [;)] hvor mange er vi.. 5? jeg er fryktelig dårlig på alle de forskjellige navnene, men j har ihvertfall sett deg og Siven![8D]   Godt d er fler juni-ramper som snart får seg noen småsøsken og herje med! [:D]

Ja ikke sant? De trenger noe nytt å bryne seg på[;)]
Tror vi er 5 stk nå. Du, Siven, MarianneG, Kokosbolle88 og meg er fra juni[:)] Er i allefall de jeg vet om, så får vi se om det kommer flere snikendes etterhvert[8D]

[8D]
ORIGINAL: eireen85

Ja ikke sant? De trenger noe nytt å bryne seg på[;)]
Tror vi er 5 stk nå. Du, Siven, MarianneG, Kokosbolle88 og meg er fra juni[:)] Er i allefall de jeg vet om, så får vi se om det kommer flere snikendes etterhvert[8D]

å så artig!![:D]

Velkommen velkommen. Så gøy at det stadig titter nye sjeler innom;) Vi må jo bli en kjempebra gruppe til slutt

hallo og gratulerer [:D]

Gratulerer så masse med spiren .
og velkommen inn hit til oss..
[:D][:D]

ORIGINAL: fillifjonka

Gratulerer så masse med spiren .
og velkommen inn hit til oss..
[:D][:D]

Sign [:)]

Velkommen hit til en super gjeng, håper du vil trives![:)]
Og gratulerer så mye med spira i magen![:)]

Gratulerer så masse og velkommen hit