Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sjanetta
Hei og velkommen så mye! :-)

ORIGINAL: Fru Fortuna
Gratulere med spire og velkommen hit!!
Så gøy med enda en fra juni 09, begynner jo å bli en liten bukett av oss nå[:D][:D]
ORIGINAL: eireen85
Så gøy med enda en fra juni 09, begynner jo å bli en liten bukett av oss nå[:D][:D]
Ja j har merket fler fra juni09 her ja! [;)] hvor mange er vi.. 5? jeg er fryktelig dårlig på alle de forskjellige navnene, men j har ihvertfall sett deg og Siven![8D] Godt d er fler juni-ramper som snart får seg noen småsøsken og herje med! [:D]
[8D]ORIGINAL: eireen85
Ja j har merket fler fra juni09 her ja! [;)] hvor mange er vi.. 5? jeg er fryktelig dårlig på alle de forskjellige navnene, men j har ihvertfall sett deg og Siven![8D] Godt d er fler juni-ramper som snart får seg noen småsøsken og herje med! [:D]
Ja ikke sant? De trenger noe nytt å bryne seg på[;)]
Tror vi er 5 stk nå. Du, Siven, MarianneG, Kokosbolle88 og meg er fra juni[:)] Er i allefall de jeg vet om, så får vi se om det kommer flere snikendes etterhvert[8D]
ORIGINAL: fillifjonka
Gratulerer så masse med spiren .
og velkommen inn hit til oss..
[:D][:D]