Hei,hei

HysjHysj

Andre møte med forumet
Sniker meg litt inn hit jeg da, foreløpig med hemmelig nick, men bytter tilbake til mitt originale når jeg har nådd 3 mnd[;)] Terminen min er 28 mars, og fra før har jeg en gutt født 06 og ei jente født 09[:D] Dette er ett veldig overraskende svangerskap for vår del, men dog ett velkomment ett[;)]

Bor ellers i Buskerud, og ble 27 år i sommer. Er samboer på 8'ende året, og vi har ingen dyr[8D]

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle[:D][:D]

Velkommen, velkommen [:)]

Vi begynner å bli mange hemmelige brukere med nytt nick nå [8D] hehe..

Ja,har vel lett for å bli slik[8D] Har så utrolig mange kjente her inne, og vet de "sniker" på det egentlige nicket mitt[;)] Med snuppa holdt vi det hemmelig til etter ul, og det er nok planen denne gangen også[:D]

ORIGINAL: HysjHysj

Ja,har vel lett for å bli slik[8D] Har så utrolig mange kjente her inne, og vet de "sniker" på det egentlige nicket mitt[;)] Med snuppa holdt vi det hemmelig til etter ul, og det er nok planen denne gangen også[:D]

Har det på samme måte [:D] Slarvete kjentfolk.. [8D]
Håper på å få tidlig UL, så blir vi nok å fortelle etter det [:)]

Så stilig da hysjhysj... Jeg har en jente født 06 og en jente født 09 og dette svangerskapet kom også veeeeldig overraskende på oss, noe til felles da gitt[:D]
Gratulerer så masse med bonusbabyen din:))

Velkommen til deg;)

hei hei og velkommen hit!![:D]

velkommen og gratulerer med den lille overraskelsen i magen!
Er 27 og bor i Buskerud jeg også, hihi... Hei!

Så gøy med en liten bonusbaby![:D] Gratulerer! Og lykke til med anonymiteten![:)] Jeg prøver også å være anonym![:)]

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

Så stilig da hysjhysj... Jeg har en jente født 06 og en jente født 09 og dette svangerskapet kom også veeeeldig overraskende på oss, noe til felles da gitt[:D]
Gratulerer så masse med bonusbabyen din:))

Så moro da[:D] Og gratulerer med bonusbabyen din også[;)]

Så artig at vi er så mange anonyme inntil videre altså[:D] Tydelig at det er mange som har nysgjerrige venner/familie her inne på bv[:D][8D]

Og takk for koselig velkomst alle sammen[:D]

Så moro!! Gratulerer så masse med overraskelsen i magen, og velkommen til mars-gjengen[:D][:D]

Sign[:D] hmm trodde de fleste var anonyme her inne jeg...så feil kan man ta[8D]
ORIGINAL: semine

Gratulerer og velkommen [:D]

ORIGINAL: semine

[:D]

ORIGINAL: Lucmam

Så moro!! Gratulerer så masse med overraskelsen i magen, og velkommen til mars-gjengen[:D][:D]

åå gratulerer med bonus baby i magen.
Så morro.
Og velkommen inn hit..[:D][:D]

velkommen så mye og masse gratulerer! :-D

Back
Topp