Hei hei!

Veronica_82

Forelsket i forumet
Jeg hører visst til her jeg nå! [:D] Etter litt om og men med tester er jeg nå sikker på at jeg er gravid. Termin 18.desember!

Fra før har jeg er jente på 2 år som sikkert får glede av sin nye søster eller bror. [:)]

Jeg er snart 28r, bor i glomdalsdistriktet sammen med mannen og datra mi. Håper på å treffe mange hyggelige jenter her inne som jeg kan skravle og dele gleder/bekymringer med [:)]

Gratulerer, og velkommen [:D]

gratulerer....hører ikke til her inne ennå jeg...tester til onsdagen...håper på å komme inn her..for er sååååååååååååå mange trivlige jenter her...

Hei og velkommen hit til oss!!

Samme termindato som meg [:D]

Håper spiren sitter i 9 hele mnd.

ORIGINAL: Veronica_82

Jeg hører visst til her jeg nå! [:D] Etter litt om og men med tester er jeg nå sikker på at jeg er gravid. Termin 18.desember!

Fra før har jeg er jente på 2 år som sikkert får glede av sin nye søster eller bror. [:)]

Jeg er snart 28r, bor i glomdalsdistriktet sammen med mannen og datra mi. Håper på å treffe mange hyggelige jenter her inne som jeg kan skravle og dele gleder/bekymringer med [:)]

Gratulerer så mye, velkommen skal du være :) Skriver deg inn i terminlista jeg da :)

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

[:D][:D]

ORIGINAL: *Vanda*

Gratulerer så masse[:D]
Og velkommen skal du være!!

gratulerer med spiren! håper du får et fint svangerskap[:)]

Gratulerer så mye med spiren[:)] Og velkommen inn hit til desember[:)]

Gratulerer og velkommen hit [:D]

Gratulerer med spiren, og velkommen inn hit! [:)]

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama