Hei hei..

må kose dere kjempe masse :)
trodde man måtte tilbringe flere uker på sykehuset jeg, helt til terminen :p

Godt å høre dere er hjemme igjen og alt er er bra med familien din:)

Gratulerer så mye med den lille!
Håper formen din kommer seg raskt nå, og at dere får en fin tid fremover.

ORIGINAL: LilleTiger

Så fint å høre fra deg, og at lille gutten din er sterk og frisk![:)] Nå får vi håpe du også blir helt frisk fort - god bedring, og fortsatt lykke til med lillegutt[:)]

Sign.. klem

Tusen takk alle dere [:)]
Jada,han er på sykehuset og må være der mange uker til.. Bare jeg som har dratt hjem..
Jenta mi trenger meg hjemme etter en uke uten mamma`n sin stakkar..
Utrolig rar følse å vite at lille gutten min er igjen på sykehuset,føles litt tomt.. [:(]
Men han er i trygge hender og blir stella masse med,vi er der fler ganger om dagen..

Gleder meg masse til han kan komme hjem,blir noen tøffe,slitsome uker fremover med to barn å pendle mellom men.. Alt er bra med han og det er det viktigste [:)]

ORIGINAL: lillebebis

Håper tiden fremover blir kjempe fin og at SF forsvinner ut av kroppen din fortere enn fy! :) Kos dere masse med den nydelige lille gutten :)

Sign

Gratulerer så mye med gutten [:D]
Håper ting går bedre for deg snart! (tenker på sf) *krysser fingrene*

ORIGINAL: mamma mai2010

vet du når du får han hjem da? [:)]

Det vet vi ikke,men er nok maange uker til [&:]
Kommer så ann på hvordan det går når han begynner å spise selv osv.. Han skal klare å spise såpass at han legger på seg litt hver dag når han kan dra hjem [:)]

Gleder meg! [:)]

skjønner godt at du vil ha gutten din hjemme hos deg, men det går nok fortere en du aner tenker jeg [;)] Huff dette er liksom litt av skrekken min med og få alt for tidlig også, at jeg må dele meg mellom datteren min hjemme, og sønnen på sykehuset, men må man så må man [:)] om ikke lenge har du den perfekte lille familien din samlet under et tak, klare for og starte på et nytt kapittel i livet sammen[:D]

så godt å høre at dere er hjemme igjen og at du har en sterk go gutt[:D] får håpe sf forsvinner fort..
kos deg masse heima med familien, god klem..

ORIGINAL: mamma2010!

Så godt at dere er hjemme![:)] Lykke til videre! Ta vare på deg selv nå[:)]

sign[:)]

Gratulerer med den lille gutten. [:)] Godt at du fikk komme hjem igjen.
Håper at du blir fort frisk av SF. Du får prøve å slappe av masse nå før veslegutten kommer hjem. Lykke til! [:)]

Så godt å høre at alt er bra med veslegutten [:)] Det må være litt av en omveltning for dere (blir jo sikkert det for oss andre også). Krysser fingrene for at du blir kvitt SF kjapt nå så du bare kan kosedeg med den lille gutten din [:)]

ORIGINAL: Lussa88

skjønner godt at du vil ha gutten din hjemme hos deg, men det går nok fortere en du aner tenker jeg [;)] Huff dette er liksom litt av skrekken min med og få alt for tidlig også, at jeg må dele meg mellom datteren min hjemme, og sønnen på sykehuset, men må man så må man [:)] om ikke lenge har du den perfekte lille familien din samlet under et tak, klare for og starte på et nytt kapittel i livet sammen[:D]

Ja,tiden kommer nok til å gå fort [:)]
Kjipt det å pendle mellom barna,men som du sier,må man så må man..
Kommer nok til å bli noen slitsome uker,men snart har vi han her [:)]

Takk for alle gode tanker fra dere [:)][:)]

Back
Topp