Og god morgen alle sammen.... Siste dag med sykemelding, så ferie/avspasering. Driver og pakker til avreise London på søndag, greit å få gjort når snuppa er i barnehagen, i morgen skal vi i barnebursdag til naboen og sambo joer fre lør søn før vi drar.. Blir fortsatt ikke bra fra den buhulebetennelsen, og nå har nakken låst seg helt.. Nå er det nok sykdom, tar det aldri slutt?? Bare glad snuppa er frisk[:D]
Slappe a v en time, så er det henting [:D] Tenk når det blir to, tvillingvogn, bringing og henting og handling med to, åssen kommer jeg til å klare/orke det??? Må vel gå seg til etterhvert.
Uansett, HA EN GOD PÅSKE alle sammen, spørs hvor mye jeg rekker innom her før avreise, så blir det digg med 5 dager i LoNdon altså [:D][:D][:D][8D][8D][8D] Formen MÅ bli bedre...[:-][8D]
kos dere med spirene i påska [:D]
Slappe a v en time, så er det henting [:D] Tenk når det blir to, tvillingvogn, bringing og henting og handling med to, åssen kommer jeg til å klare/orke det??? Må vel gå seg til etterhvert.
Uansett, HA EN GOD PÅSKE alle sammen, spørs hvor mye jeg rekker innom her før avreise, så blir det digg med 5 dager i LoNdon altså [:D][:D][:D][8D][8D][8D] Formen MÅ bli bedre...[:-][8D]
kos dere med spirene i påska [:D]