HEI HEI

eksosrypa

Glad i forumet
Og god morgen alle sammen.... Siste dag med sykemelding, så ferie/avspasering. Driver og pakker til avreise London på søndag, greit å få gjort når snuppa er i barnehagen, i morgen skal vi i barnebursdag til naboen og sambo joer fre lør søn før vi drar.. Blir fortsatt ikke bra fra den buhulebetennelsen, og nå har nakken låst seg helt.. Nå er det nok sykdom, tar det aldri slutt?? Bare glad snuppa er frisk[:D]

Slappe a v en time, så er det henting [:D] Tenk når det blir to, tvillingvogn, bringing og henting og handling med to, åssen kommer jeg til å klare/orke det??? Må vel gå seg til etterhvert.

Uansett, HA EN GOD PÅSKE alle sammen, spørs hvor mye jeg rekker innom her før avreise, så blir det digg med 5 dager i LoNdon altså [:D][:D][:D][8D][8D][8D] Formen MÅ bli bedre...[:-][8D]

kos dere med spirene i påska [:D]

ohhlalala...
god bedring og lykke til m det du skal idag.
God påske og god tur oxo!
her skal det jobbes..både sambo og meg har jobbings hele påsken.. sukk!

god tur [:)]

Steik! London i påska også da!! Det må jeg si.... [:D][:D]

Kose dokke masse, lykke til med det som ser ut til å bli en hektisk helg for dere :D
Ogsist men ikke minst: GOOOOO TUR!!!

Å, London er jo fanastisk!

Og har den flotteste babybutikken jeg har vært i!
Mamas&Papas har hovedbutikken sin på Regent Street- om du går fra Piacdelly Circus ligger den på høyre side rett før Oxford Street. De har alt av utstyr til baby, mammaklær og klær til baby!

Jeg kunne tenkt meg å reise til London nå bare for å gå på Mamas and Papas, sååå fantastisk er den=)

Gooood påske og kos dere masse, masse i London[:D]

Gooood tur til London og kos dere mye!! [:)]

ORIGINAL: IngiManathingi

Å, London er jo fanastisk!

Og har den flotteste babybutikken jeg har vært i!
Mamas&Papas har hovedbutikken sin på Regent Street- om du går fra Piacdelly Circus ligger den på høyre side rett før Oxford Street. De har alt av utstyr til baby, mammaklær og klær til baby!

Jeg kunne tenkt meg å reise til London nå bare for å gå på Mamas and Papas, sååå fantastisk er den=)

tkk for tipset[:D][:D][;)][8D]

God påske til deg og, og ikke minst god tur til London. Håper formen din blir bedre så du virkelig nyter turen:)
Litt misunnelig på deg,  men men [:D]

Back
Topp