Hei hei jenter......

håpemamma

Betatt av forumet
Ja nå er det ei stund siden jeg hang her sammen med dere,men er inne og ser om dere fra tid til annen[:)].For dere som ikke var her den perioden jeg var litt mer aktiv her inne så,er vi av de heldige som ble gravide på tredje ferskforsøk IVF,og sitter nå og venter på lille gull[:)].

Idag har vi vært inne til kontroll på sykehuset da lille frøken dings ikkje hadde tenkt seg ut med hodet først,men med rompa....så idag skulle vi inn for å få vite hva som skulle skje videre[:)].Så jeg hadde forberedt meg på setefødsel og at vi kom til å få beskjed om ny kontroll termindagen den 18.nov....Så sjokket var stort da legen kom ut etter å ha sjekket bildene av bekkenet mitt og fortalte at det var for lite og at det blir keisersnitt[8|].

Så på mandag kommer den lille prinsessa vår til verden.....
Tenkte jeg skulle inn her og videre sende litt babystøv til alle dere her inne siden det sikkert går ei lita stund før jeg er her igjen[:D].

Lykke til alle sammen

Klem fra lykkelige meg og lille Elly Kristine som snart skal komme ut i den store verden[:D].

lykke lykke til på mandag[:D][:D][:D]og kos deg med snuppa[:D][:D][:D]

ORIGINAL: t.t.h.

Åååå så spennede da... [;)] masse masse lykke til...[:D]

ORIGINAL: Nesing

Kjempespennende dette da! Lykke til med KS på mandag. Håper dere får en fin barseltid! [:)][:)]
[:)]

ååååå tenk på mandag er du mamma:):):):):) masse masse lykke til

Masse lykke til på mandag! Fint navn det har valgt til ho! Eg håpar sjølv å få det til på tredje ferskforsøk då det står for tur på nyåaret ein gong!

ORIGINAL: Nesing

Kjempespennende dette da! Lykke til med KS på mandag. Håper dere får en fin barseltid! [:)][:)]

Så spennende[:)] Og masse masse lykke til på mandag og endelig skal dere få møte henne[:)][:)][:)]

ORIGINAL: t.t.h.

Back
Topp