Hei hei jenter!

Sarah

Elsker forumet
Rugere og ikke rugere; hvordan går det med dere? Hva opptar dere om dagen? Noe spesielt man tenker på/lurer på??

Selv så venter jeg på svar fra Riksen ang prøverør, ringte sekretæren i dag og hun kunne bare si at søknaden var vurdert og at vi fikk svar mest sannsynlig i løpet av neste uke; ALT FOR Å IKKE KUNNE SI OM DEN VAR GODKJENT ELLER IKKE DA..... grrr... Neida, en bør vel kunne smøre seg med såpass tålmodighet at en kan vente en uke, vi har jo ventet i 33 mnd på spiren så... Er veldig spent på prossessen og hvor raskt vi kan komme igang. Har insett at det ikke er sjangs å få spiren på egenhånd nå, og prøver å få mannen til å se det også.. Så jeg gleder meg masse til å prøverørs forsøk for jeg tror at det er nettopp det som skal til for oss.

Ellers, akkurat i kveld så er det frustrerte fruer jeg ser frem til[:D] Det er bare en så bra serie. Det er at TV2 veklser mellom fruene og Grays anatomi er bare heeelt suverert, jeg digger de 2 seriene. Noen flere som følger seg noget hekta på disse???

Det jeg sitter å grubler på nå er at jeg fikk eggløsning i går, det betyr en dag tidligere med nesesprayen neste syklus, er litt bekymret for egguttaket nå, ettersom akkupunktøren min er på reisefot uke 18, jeg MÅ HA INNSETTING UKE 19, men jeg kan jo spørre om jeg kan holde på 2 dager lenger med full dose av nesesprayen og starte med sprøyter tilsvarendes senere slik at jeg er garantert uke 19. Men det er fortsatt et stykke dit, kan jo være at tr ikke kommer før etter den 17. også da denne måneden, helst 18-19 hadde passet perfekt for meg. Snakk om å være et nerd her nå, jeg vil bare ha det akkurat slik så jeg kan gjøre det som passer meg, jeg vil ha akkupunktur vet innsettingen, he he...

Ellers så er begge seriene fine, har sett mest på Frustrerte fruer jeg, min ektemann sa han kan godt ta opp resten av fotball kampen dersom jeg har lyst til å se på dem i kveld, han er grei slik sjarmøren min

ORIGINAL: twinanne

Det jeg sitter å grubler på nå er at jeg fikk eggløsning i går, det betyr en dag tidligere med nesesprayen neste syklus, er litt bekymret for egguttaket nå, ettersom akkupunktøren min er på reisefot uke 18, jeg MÅ HA INNSETTING UKE 19, men jeg kan jo spørre om jeg kan holde på 2 dager lenger med full dose av nesesprayen og starte med sprøyter tilsvarendes senere slik at jeg er garantert uke 19. Men det er fortsatt et stykke dit, kan jo være at tr ikke kommer før etter den 17. også da denne måneden, helst 18-19 hadde passet perfekt for meg. Snakk om å være et nerd her nå, jeg vil bare ha det akkurat slik så jeg kan gjøre det som passer meg, jeg vil ha akkupunktur vet innsettingen, he he...

Ellers så er begge seriene fine, har sett mest på Frustrerte fruer jeg, min ektemann sa han kan godt ta opp resten av fotball kampen dersom jeg har lyst til å se på dem i kveld, han er grei slik sjarmøren min

åååå....så utrolig snilt av han å tenke/si sånt da.. Da fortjener han et ekstra kyss synes jeg[:)]
Selvom jeg ikke har vært gjennom alt hva prøverørsprosessen innebærer av medisiner og uttak osv så skjønner jeg tankegangen din. Går selv til akupunktør og kommer til å ha det gjennom prossessen og spesielt på insett.dagen. Jeg har tro på behandlingen deres.. Håper du får det som du vil da Twianne, og ikke minst at det resulterer i POSITIV test... *krysse fingrene, krysse fingrene, krysse fingrene*

en kjekk tråd[:D]

håper virkelig at du får svar neste uke. 33 pp??? off,er ganske mye det[&:]

eg går rundt å ruger eg[:D] skal teste om ti dager,så håper at eg får en positiv test[:D]hadde vært så kjekt[:D]
jeg har ferie denne uken. i to dager no har eg ryddet og vasket hus[:)] og kastet,e i kaste humør no og det er så godt å bli kvitt litt sjitt[:D]
i morgen skal eg på sparkjøp med svigermor,hun skal handle masse greier for søsteren sin i tromsø....
og på torsdag skal eg passe ungene til min søster, er lenge siden så det skal bli kos[:D]

så dagene går no[:D]og takk gud for det[:D]

Kan jeg spørre hvor på østlandet du er fra SARAH, hvis du vil si det da.
Tenkte i forhold til akupuntur. Hadde tenkt å prøve det jeg også. Kanskje hvis vi bodde i nærheten av hverandre , om du hadde en anbefale.

Håper du får svar i neste uke, så dere kan sette igang. [:)]

jaaaaaaa elsker greys å fruer..[:D]

godt du er med godt håp, og ser frem til prøverørs. er en spennende prosess, som går litt i berg og dalbane[:D]
er ruger jeg...satte inn et PERFEKT egg på fredag, og fikk fryst 1..så går det ikke denne gangen, så har jeg en sjans til før jeg må gjennom alt på nytt.....er et forbanna slit, som krever både tid og penger.men det er sååååå verdt det om det resulterer i det vi ønsker oss mest, et barn[:)] formen er bra...har LITT ømme pupper (brystvorter), men det har jeg hatt siden jeg begynte på crinonen, så er nok den som gjør det. ellers har det vært noen dager med halsbrann, men ikke idag, så håper jeg slipper mere. hmm....ja litt ekstra trøtt, har sovet 2 netter normalt nå, sovna innen 1 time etter leggetid og gjerne før, og våkna i normal tid. jeg har vært plaget av et dårlig søvnmønster i årevis (sliter med å sovne, helt håpløs. å kan sove 1 døgn i strekk når jeg endelig slipper til med det lissom)

tror ikke jeg har noen andre ting.hehe. jaja spenningen så klart, teller ned til testings[:)]

jeg er vel ikke akkurat ruger, men jeg har prøvd på medisinert syklus...[:o] 
tror ikke det gikk veldig bra dette her, har mens murring i magen og rygg, så er forberedt på enda en runde med dette.. puh....... Har et sinnsykt humør da, det svinger så jeg ikke klarer å følge med selv en gang.. [&:]  i går måtte jeg reise fra svigers fordi jeg var så sinnsykt sinna, visste ikke hvorfor jeg det ...

har også hatt frue kveld, glimrende serie. både den og greys, mannen satt oppe og så fotballen, mens jeg satt nede med STOR tv og surround anlegget[:D] snille mannen.. 

til helgen skal jeg på jentetur, bare spise god mat og shoppe i 2 dager, gleder meg som et barn

heija jenter...[:)]
jeg ser også på fruene og greys...medium også..kjempefine serier...hihi[:)]
jeg har fortsatt på medisin..skal teste på nytt på torsdag...spydde opp frokosten idag og har vært litt kvalm ikveld...føler meg gravid,så viss testen er neg på torsdag skal jeg ta en blodprøve...hihi
får man svar på blodprøver med en gang???
natta jenter[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

en kjekk tråd[:D]

håper virkelig at du får svar neste uke. 33 pp??? off,er ganske mye det[&:]

eg går rundt å ruger eg[:D] skal teste om ti dager,så håper at eg får en positiv test[:D]hadde vært så kjekt[:D]
jeg har ferie denne uken. i to dager no har eg ryddet og vasket hus[:)] og kastet,e i kaste humør no og det er så godt å bli kvitt litt sjitt[:D]
i morgen skal eg på sparkjøp med svigermor,hun skal handle masse greier for søsteren sin i tromsø....
og på torsdag skal eg passe ungene til min søster, er lenge siden så det skal bli kos[:D]

så dagene går no[:D]og takk gud for det[:D]

Ja, 33 pp er mye... Unner virkelig ingen det. Selvom det er godt at vi er friske begge to og at de ikke finner noe som skulle være til hinder for spiren, hadde det liksom vært ålright å hatt noe konkret å forholde seg til som var årsaken til barnløsheten, men men..
Ja, det er spennende med testingen din VilSåGjerne, jeg håper så indelig at testen din, om 9 dager[:D], skal vise positivt!!!!! Men, du og du.. ferie sier du? Synes du høres super aktiv ut jeg! Har en mistanke om at når jeg blir ruger så kommer jeg til å begeve meg saaaaakte og være mest mulig i ro med beina høyt . Godt du finner på noe da, så går dagene fortere.

ORIGINAL: * Bobbo *

Tenkte i forhold til akupuntur. Hadde tenkt å prøve det jeg også. Kanskje hvis vi bodde i nærheten av hverandre , om du hadde en anbefale.

Hmm.. helst vil jeg ikke si hvor jeg er fra[:D] Det er bare dere her inne som vet hva jeg/vi går igjennom...Men, jeg har erfaring med 2 gode akupunktører på 2 forskjellige steder. Hvor utredes du? Så kan jeg si om jeg en av mine er i næheten av det [:)]

ORIGINAL: *ruge*babytutta

jaaaaaaa elsker greys å fruer..[:D]

godt du er med godt håp, og ser frem til prøverørs. er en spennende prosess, som går litt i berg og dalbane[:D]
er ruger jeg...satte inn et PERFEKT egg på fredag, og fikk fryst 1..så går det ikke denne gangen, så har jeg en sjans til før jeg må gjennom alt på nytt.....er et forbanna slit, som krever både tid og penger.men det er sååååå verdt det om det resulterer i det vi ønsker oss mest, et barn[:)] formen er bra...har LITT ømme pupper (brystvorter), men det har jeg hatt siden jeg begynte på crinonen, så er nok den som gjør det. ellers har det vært noen dager med halsbrann, men ikke idag, så håper jeg slipper mere. hmm....ja litt ekstra trøtt, har sovet 2 netter normalt nå, sovna innen 1 time etter leggetid og gjerne før, og våkna i normal tid. jeg har vært plaget av et dårlig søvnmønster i årevis (sliter med å sovne, helt håpløs. å kan sove 1 døgn i strekk når jeg endelig slipper til med det lissom)

tror ikke jeg har noen andre ting.hehe. jaja spenningen så klart, teller ned til testings[:)]

9dager igjen til testing på deg også ja, håper så at du og får positiv test. Det gir alltid oss andre et optimistisk løft[:)] Skjønner godt at nedtellingen til testings er det du tenker mest på, har jo vært igjennom div. runder med medisiner og 2 med inseminering så jeg har vært på maaange opp og nedturer selv... *spire spire sett deg fast i *ruge*babytutta's mage*

ORIGINAL: cile30

jeg er vel ikke akkurat ruger, men jeg har prøvd på medisinert syklus...[:o] 
tror ikke det gikk veldig bra dette her, har mens murring i magen og rygg, så er forberedt på enda en runde med dette.. puh....... Har et sinnsykt humør da, det svinger så jeg ikke klarer å følge med selv en gang.. [&:]  i går måtte jeg reise fra svigers fordi jeg var så sinnsykt sinna, visste ikke hvorfor jeg det ...

har også hatt frue kveld, glimrende serie. både den og greys, mannen satt oppe og så fotballen, mens jeg satt nede med STOR tv og surround anlegget[:D] snille mannen.. 

til helgen skal jeg på jentetur, bare spise god mat og shoppe i 2 dager, gleder meg som et barn

Huff, det er ikke godt å være så sint. En kjenner ikke seg selv igjen nesten, også har en det ikke godt. Håper det roer seg snart, skjønner veldig godt hvordan du har det!
Men, jentetur er jo suuuuper avkobling da. Håper du får en knall tur med myyyyyye god mat og MASSE shopping!!!!(og selvfølgelig håper jeg på positiv test på deg da...[;)])

ORIGINAL: Cizzyen

heija jenter...[:)]
jeg ser også på fruene og greys...medium også..kjempefine serier...hihi[:)]
jeg har fortsatt på medisin..skal teste på nytt på torsdag...spydde opp frokosten idag og har vært litt kvalm ikveld...føler meg gravid,så viss testen er neg på torsdag skal jeg ta en blodprøve...hihi
får man svar på blodprøver med en gang???
natta jenter[:)]

Medium? Nei, jeg tror du er gal, det er jo bare så utrolig skummelt!!! Jeg er hjemme alene mange kvelder og netter gr. mann som jobber turnus og skulle jeg ha sett sånn så hadde jeg ikke fått sove selv med låst soveromsdør, og lyset på. Får mareritt bare ved tanken [:)] Imorgen er testdagen igjen her da Cizzyen, håper virkelig at mangefølelsen din er rett; at du er gravid! Det satser vi på!! Du må oppdatere oss fort som mulig i morgen. Masse masse lykke til!!!!

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: * Bobbo *

Hmm.. helst vil jeg ikke si hvor jeg er fra[:D] Det er bare dere her inne som vet hva jeg/vi går igjennom...Men, jeg har erfaring med 2 gode akupunktører på 2 forskjellige steder. Hvor utredes du? Så kan jeg si om jeg en av mine er i næheten av det [:)]

Skjønner godt at du ikke vil si det. [;)] Måtte bare spørre.  Hehe. Hører til Rikshospitale.

hehe...liker medium,men dær går grensene...hehe....men jeg skal innrømme at av og til så er den serien litt skummel ja...hehe
ja teste på nytt i morgen,er spent azz...sliter med kvalme innimella,spydd t morgener på rad nå..så det er rart om den er neg...viss den er det så skal jeg ta blodprøve..så er jeg sikker...gjør alt for å vite om jeg er gravid azza...off...det tar på dette...all medisinen og all ventingen...[:(] har slitt med migrene av progynovan..så nå håper jeg at jeg er snart ferdig med den for denne runden...[:)]

Lykke til, alle sammen[:)]

Back
Topp