hei hei jenter =)

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020

jeg lurte litt på om noen av dere har hatt litt sånn spotting Brun/rosa et par dager så har det gitt seg (meget lite) så lite at det så vit ahr kommet litt på papire i ny og ne :/ ikke kommet noe i under tøyet liksom... har tatt hcg prøve i dag bare for og være sikker på at det enda stiger for blir jo litt beskymret da, men har stoppet helt opp med spotting nå... så håper alt er som det skal og at det ikke er noe farlig,

noen som har erfaring med spotting og at det går bra med spira?
 
Gratulerer med spire nr 2 :)
Jeg har ingen erfaring med spotting, men det skal visst være ganske normalt, mange kan ha det gjennom hele graviditeten uten at det har noe å si. Siden det var så lite vil jeg tro det ikke har noe å si !!
Når man er gravid så kan man risikere ved sex, at blodkar kan sprekke, pga man kan være litt hoven og skjør... Kanskje noe sånt som har skjedd :)


Men er verken gynekolog eller jordmor jeg altså, bare forteller det jeg har hørt ;)
 
Det kan komme spotting når egget fester seg ikke noe farlig :) Gratulerer så mye :)
 
Forrige gang hadde jeg litt spotting i femte uken. Det var litt to dager på rad, og så ingenting mer. så lite at det kun kom en dråpe når jeg tørke meg, ingenting i trusen. Fargen var utvannet mensen.

mest sannsynlig er det helt normalt. Det skal ganske mye blod til, og er sikkert ganske vondt med en SA.
 
Jeg har erfaring med spotting som går begge veier.
Men jeg har i utgangspunktet et problem med spotting. Så stort at da jeg har født nå må jeg brenne livmorhastappen.
Første svangerskap spotta jeg mye og det gikk helt fint.
Andre svangerskap spotta jeg og det blei verre og verre også begynte jeg og blø og mista spiren. 11 uker på vei.
Nå 3 svangerskap spotter jeg igjen, men det er veldig lite så jeg er ikke bekymret nå.
Regner med det ikke er noe å bekymre seg for for deg heller. Hvis det kommer friskt og smerter, da er det verre.
 
fått svar på hcg prøven i dag å den stiger som den skal så da vet jeg alt alt er bra inni magen iallefall =) så blir det ultralyd på fredagen =) skal bli kos å se den lille spira å få det enda mere bekreftet at alt er bra inni der =)
 
Så bra da :) blir jo spennende med ul på fredag :)
 
ja det blir kjempe spennende =) for har aldri styr på syklusen min, så må alltid spørre bestevenninna mi:P hehe " når skal jeg ha mensen" og hun ler vær gang :P hehe men hun har alltid svare da:P hehe=) så skal bli gøy å se om mens termin stemmer eller ikke :P hehe
 
Back
Topp