hei hei jenter

x1xTwGirly88

Gift med forumet
no e eg her[:D] å eg e ikkje blid for å si det sånn... alt ordnet seg i går å i dag!!! men så fant eg ut noe, å no e eg bare steik forbanna og kjempe lei meg!!![:@][:@][:(][:(]

PS ikkje quote noe av det eg skriver!!!

nei gikk inn på loggen på nettet, å då hadde han søkt etter nummeret til eksen....[:(] faen for en dust han e altså... at det faen i m e mulig.... DRITTSEKK!!!![:@]

[:(][:(]

Kjenner deg ikke men har veldig mye medfølelser for deg,håper at det ordner seg for deg på et vis,sender mange trøste klemmer[:(][:(]

ORIGINAL: LinnSB

[:@][:@][:@] så utrolig dårlig gjort!!!!!!!!!!!!!

eg vet det, eg vet ikkje ka eg ska gjøre no altså... får eg tror seriøst ikkje at eg gidd mere av han derre dritten altså[:(]

ORIGINAL: LinnSB

[:@][:@][:@] så utrolig dårlig gjort!!!!!!!!!!!!!
signerer

ORIGINAL: Heg

Kjenner deg ikke men har veldig mye medfølelser for deg,håper at det ordner seg for deg på et vis,sender mange trøste klemmer[:(][:(]

tusen takk skal du ha!![:(]

for meg virker det som du har prøvd veldig hardt i det siste å få dette til å funke.. (uten mye hell)
uff det er ikke godt[:(] men kanskje på tide å iallefall tenke på deg selv[:)]. virker ikke som dere har det så bra sammen.

håper det ordner seg iallefall. du finner sikkert ut av det[:D]

(må bare legge til: IDIOT HAN ER!!!![:@])

ORIGINAL: molo

uffda[&o]
hadde ikke blitt blid hvis typen hadde gjort det[:@]
håper alt ordner seg for deg [:)]
du har ihverfall oss på bv[:D]

hihi[:D] ja... nei men vi har jo det egentlig kjempe bra sammen... men de siste 24 timene har bare vært helt jævlig... eg var jo på byn i går. å då ble han sur for eg bare hadde reist til byn... først så sa han han bare skulle sjekke nummeret hennes, så sa eg at eg ringte å spurte hun, så sa han nei eg sendte en melding for å si takk for hun kom bort her med fiskestangen min!!!! så han lyger jo...[:(]

Back
Topp