hei hei jenter

Tutte

Glad i forumet
hvordan går det med dere?her har det ikke gått så bra.mannen fant ut at han ikke var noe familiemann.han var lei å vil ikke ha noe forpliktelser(litt sent etter 7år en 4åring å en påvei) synes jeg.han vil gjøre det han vil når han vil.sove.drikke.kompiser.verkstede.råne.være ute til langt på natt.allt anna en meg og ungene.er noe knekkt her jeg er.fatter ikke hva som går av han.det er ikke rå å snakke med han det er helt blokkert oppi der.offfff. har fått meg leilighet da men får den ikke før 1okt.en 3 uker før babyen kommer (keisersnitt)kjenner at detta er hardt for meg å fordøye.begriper det bare ikke.

1ivf:positiv

Uff, vet ikke hva jeg skal si jeg. Synes skrekkelig synd på deg nå!
Rart at han bare ombestemmer seg sånn helt plutselig, men dessverre har jeg inntrykk av at en del menn gjør akkurat det. Ikke at det er noen trøst for deg nå da men...

Sender over en god klem til deg. Dette klarer du! [:)]

Uff hva i all verden.. ja det var nå rart at han plutselig fant det ut nå, etter så lang tid og barn og alt..
vet egentlig ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg er lei meg på dine vegne..håper det orden seg for deg..

så sender jeg over en stor trøste klem..

så utrolig trist, utrolig teit av han å komme med det nå, det viste han vel allrede føre dere blei gravid, kjeldeig å bli alenemamma, men det klarer du nok bra også. masse lykke til.

Uff synes synd i deg nå [:(]  Men dette klarer du helt sikkert, du må bare regne med en god stund til å ta det innover deg. Enn såå sykt det høres ut nå, så er det nok en mening med det, du skal se at du har en bedre fremtid som venter deg, du skal bare settes litt på prøve først.[&o]
Ønsker at det ordner seg til det beste for deg og måtte fremtiden være strålende, han fortjener deg jammen ikke uansett, når han er sånn....

Lykke til[:)]

Uff dette var utrulig trist og ein veldig vanskelig situasjon[&o] Utrulig dårlig "timing" av han[:@] Håpar du har venner og familie rundt deg som kan væra til støtte og hjelp.

Stooooor trøsteklem på vei![:)]

tusen takk jenter. har heldig vis gode venner som er her for meg.å god støtte her inne.eller jeg dropper alenemor forumet var innom å skrev om meg for å bli litt kjennt me de men ikke noe respons utenom at de hadde vært over 30stk innom å lest.

Blir helt målløs jeg....... har null forståelse for avgjørelsen hans om jeg kan få være ærlig. En ting er sikkert, det kommer en dag hvor han kommer til å angre på denne avgjørelsen. Hva du gjør da er helt og holdent opp til deg, og jeg håper du klarer å ta den avgjørelsen som er mest riktig for DEG og barna. Du sier at du har gode venner rundt deg - bruk dem!

Du har vært gjennom mange prøvelser frem til nå, og du har kommet styrket gjennom dem. Dette er en ny prøvelse for deg, og jeg er sikker på at du klarer dette også.

Bruk venner og familie og andre som bryr seg om deg, og ikke vær for stolt til å be om hjelp, og jeg ønsker deg masse lykke til fremover[:)]

ORIGINAL: siwro

Uff hva i all verden.. ja det var nå rart at han plutselig fant det ut nå, etter så lang tid og barn og alt..
vet egentlig ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg er lei meg på dine vegne..håper det orden seg for deg..

så sender jeg over en stor trøste klem..

sign denne. Fy søren altså at det går an å vera så egoist!!! Stakkars deg!

Back
Topp