Hei hei Jenter

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

for en fin mage

stor og flott[:D][:D] ble du stor tidlig eller kom den plutselig?

Oi - er det nå? [:D][8|] WOW! Hva er det med September10 forumet! Bare store flotte mager jo! (ytennom mg da[8D])

ORIGINAL: HegeM*

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

for en fin mage

stor og flott[:D][:D] ble du stor tidlig eller kom den plutselig?

Nei den har vokst jevnt. kanskje litt ekstra denne uka. men folk begynner jo å kommentere det litt nå med at den er litt stor for terminen. om jeg har fått riktig termin eller om det er flere inni der[8D]

ORIGINAL: caprice07

Men er den ikke litt stor???[8|]
Er 15 uker på mandag hehe[8D]

Jeg har såvidt en bitteliten kul på magen etter 18 uker.. Og ingen andre enn sambo som ser at jeg er gravid. Men det er vel sånn det er å være førstegangsgravid.
Heldig du som har så fin mage[:D]

ORIGINAL: KathMor

Oi - er det nå? [:D][8|] WOW! Hva er det med September10 forumet! Bare store flotte mager jo! (ytennom mg da[8D])

Du er ikke alene!hehe..venter å venter på at den skal bli litt stor jeg og men d går visst tregt jaaa...men blir vel stor nok etterhvert[:)]

Jeg har også fått stor mage... Litt mindre enn deg, riktignok, men er ikke mer enn 16 uker...
Men jeg ble også veldig fort stor med førstemann.. Så høygravid ut når jeg var 4-5 mnd på vei [:D][:D]

Men jordmor syntes visst at jeg hadde litt stort symfysemål når jeg var 10 uker... Da var det på 12 cm....

Back
Topp