hei hei hallo :D med bilde

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Hei på deg![:)]
Så artig å se deg her igjen da[:)] Gratulerer så mye med den nye graviditeten *en smule misnunnelig* [8D]
Kanskje baby nr 2 i magen er en gutt også [:)]

hei på deg også[:)]
jo takk for d. er også spent på om d blir en gutt. men d får vi vite om ikke så veldig lenge[;)]
nei du treng da ikke være misunnelig, d er bare å hiv i gang å lag baby[8D][8D] *tihi*

Gratulera so masse med baby i magen[:D][:D][:D] Håpar formen snart blir bedre[;)]

Gratulera so masse![:D][:D]

Åååå!
Så morro! Gratulerer så mye med graviditeten!!!! [:D] [:D]

Masse god bedring med plagene dine da! [8|]

takk :)
jeg trur ikke jeg har hilset deg før heller. men har sett nicket ditt før. har du vært i desember forum i fra starten av?
jeg bor i br.sund enn du da?

Halloen *blunkeblunke* [;)]

Hørtes ut som du har hatt en stri tørn mens du hadde pause fra oss, MEN GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!! Nydelige bebisen [:D]

Stor klem!

Gratulerer så mye [:D]

ORIGINAL: LaMona

Halloen *blunkeblunke* [;)]

Hørtes ut som du har hatt en stri tørn mens du hadde pause fra oss, MEN GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!! Nydelige bebisen [:D]

Stor klem!

tusen takk[:D]
ja d var litt av en pause jeg hadde og da :P
masse styr og en del uroligheter med all sykehus besøkene[&:]
men nå er alt på topp og sitter og gleder for hver dag som går[:)]
ja vi var veldig heldig med bilden av baby, den lå så godt til for å bli sett[:D][:D]

ORIGINAL: nette2010

ORIGINAL: Chanittha

takk :)
jeg trur ikke jeg har hilset deg før heller. men har sett nicket ditt før. har du vært i desember forum i fra starten av?
jeg bor i br.sund enn du da?
nei har ikke vært her fra starten.. eller,jeg var bare å snoket på dere.. så "flyttet" jeg inn for en stund siden :p
jeg bor i lofoten..
har faktisk en del slekt i br.sund :)

ok, da er d kanskje ikke rart at vi har hislt på hverandre :P
lofoten ja, brrr.høres så kaldt ut[8D][8D] *tihi*
så du har slektninger her ja, kan jeg spørre hvem d er? kanskje jeg vet om noen?[8|][8|]

ORIGINAL: bixit*

Hei søte du!!

Velkommen tilbake og gratulerer med en liten bebis i magen[:D]

Håper du blir kvitt plagene å kan nyte graviditeten snart[:)]

hei hei og tusen takk :)
ja håper jeg blir kvitt de plagene snart

Åj åj.. Gratulerer så mye! Godt å høre at alt ser bra ut nå.. [:D]

gratulerer så masse[:D] bra at det går bra med den lille i magen[:D] og håper du slipper plagene[;)]

ORIGINAL: Kin3mor

Åååå så spennende [:)] Gratulere så masse med en ny spire! Håper du slipper flere plager da!

Gratulerer [:)]

heia[:D] gratulera soooo masse. so kjekt da[:D][:D][:D] men kjipt med all den plagen da[&o] synd at det må ver med. Men det kommer jo en bebis ut av det[:D] so du får nåke fint igjen for alle plagene dine!

Heeeei [:D][:D]
Gratulerer så mye med ny, liten spire i magen!
Så spennende!
Du må huske å oppdatere oss her også da[;)]
Lykke til videre i svangerskapet!!

Back
Topp