hei hei hallo :D med bilde

Chanittha

Glad i forumet
her har d skjedd mye etter at jeg har vært borte i fra i fra dere ei stund.
må si alle deres unger er nydelige og ikke minst dere søte desember jenter :)

som ingen av dere vet, så har jeg hatt en pause i fra dere, pga hus og mye fram om tilbake i fra sykehuset.
ja dere lurer nok hvorfor...?
jeg er nemmelig gravid igjen og har hatt en del smerter og plager med denne svnageskapet.
d første var at jeg har vondt i nedre delen av buken i rundt uke 10 og vart tatt invendig ul.
fant da masse uflod som gjorde at jeg hadde vondt og som kunne fører til infeksjon.
gikk da på pencilin kur i 2 uker. og tilbake igjen for å se om alt er normalt. men da fant dem en liten blodansamling som kunne fører til SA og måtte da hviler meg og ikke stress.
så her har jeg vært sykermeldt i 1 mnd. og fikk da en time på ul igjen og alt er helt normalt med baby[:D] er så lykkerlig. men sitter da igjen med masse kvalme, hodepiner, kløer ja u name it!
blir gal av all disse plagene nå[:'(]
så jeg er da en del innom mars forum hvor jeg har termin den 2 mars. skal igjen til ordiner ul den 30. da får vi viter mer nøyaktig om termin og kjønnet, gleder meg masse til dette[:D]

ble langt dette, men håper dere har hatt en fin sommer i år[:D][:D]

[hr]
her er vårt søte baby nr.2 som ble tatt i uke 15+4

Heeeeeei søta!![:)][:)] Gratulerer, gratulerer, gratulerer!![:D] Så godt at alt gikk bra!

Åååå så spennende [:)] Gratulere så masse med en ny spire! Håper du slipper flere plager da!

takk jenter.
ja jeg håper også at jeg slipper all de palgene. er så lei av d og skal begynner på jobb igjen i morgen, pg syns ikke at d er noe artig å står å klør seg selv foran kunder[8D] hehe
håper d gir seg. smører meg masse, så d går nok bra.
også blir d nyheter for sjefen i morgen også. håper han tar d fint når jeg forteller han d. huff gruer meg[&:]
blir jo ikke å jobber så lenge før jeg skal ut i permisjon igjen [&o]

Gratulerer så masse [:)] 

Åååååååå, gratulerer sååå mye!!! [:D][:D][:D]

Å, så spennende! Gratulerer så mye [:D]

ORIGINAL: lnie

Heeeeeei søta!![:)][:)] Gratulerer, gratulerer, gratulerer!![:D] Så godt at alt gikk bra!

Signerer!

Gratulerer så mye!!
Vet dere kjønnet eller vil dere kanskje ikke vite det? Åh, så moro altså! Eller, ikke noe moro at du har hatt så mange plager da [&o] Men jeg krysser fingrene for at de forsvinner i løpet av natten! [:D]

Når det gjelder sjefen, så er det bare sånn det er. Har man kvinnelige ansatte som er i en fruktbar alder må man bare regne med et svangerskap i ny og ne. Jeg tror sjefen kommer til å bli glad på deres vegne jeg! [:)]

Og gratulerer så mye igjen! Herrefnatt, det er jo ikke lenge til mars! [:D]

takk [:D]
ja d var ikke akkurat planlagt denne graviditeten, vi hadde jo nettopp kjøpt oss hus og var akkurat flyttet inn i juni til vi fant ut at vi venter en til...hehe
sa her blir den lille baby kaldt, "ny hjems barn"[:D][:D]
blir koselig og samtidig travlet å ha dem tett i alder ( 1 år og 3 mnd forskjell)

ja vist skal jeg oppdater for dere. skulle nå bare mangel etter all tia jeg har opplevd og deler med dere med snuppa(er). skal se å sleng inn et ul bilde av nurket så dere får ta en titt [:D]

ORIGINAL: Studinen88

Gratulerer så mye!!
Vet dere kjønnet eller vil dere kanskje ikke vite det? Åh, så moro altså! Eller, ikke noe moro at du har hatt så mange plager da [&o] Men jeg krysser fingrene for at de forsvinner i løpet av natten! [:D]

Når det gjelder sjefen, så er det bare sånn det er. Har man kvinnelige ansatte som er i en fruktbar alder må man bare regne med et svangerskap i ny og ne. Jeg tror sjefen kommer til å bli glad på deres vegne jeg! [:)]

Og gratulerer så mye igjen! Herrefnatt, det er jo ikke lenge til mars! [:D]

takk takk [:D]
nei vi vet ikke kjønnet ennå, men skal på en ny ul den 30 sep. og da får vi vite d :)
håper på en gutt denne gangen, siden vi har ei jente i fra før. men er glad uansett hva d blir.
også håper plagene forsvinner. var så redd for å få en sånn svangeskapskløer siden jeg har klødd i over 1 mnd nå og d klør ennå[&o][&o]
men heldigvis så var alle prøvene normale og lever prøven ok. (phuu)
ja jeg er VELDIG spent på hvordan sjefen vil reagerer. men men...sånn er livet. de må nå bare tåler d[8D]

Uff, jeg vet hvordan du har det med den kløinga.. Jeg klødde så sinnsykt at beina mine var fulle av sår og utslett[&o]
Men siden det ikke var på magen, så ville de ikke legge meg inn.. Helt greit egentlig.. For jeg ville jo være hjemme[:)]

ORIGINAL: UnniMoor

Uff, jeg vet hvordan du har det med den kløinga.. Jeg klødde så sinnsykt at beina mine var fulle av sår og utslett[&o]
Men siden det ikke var på magen, så ville de ikke legge meg inn.. Helt greit egentlig.. For jeg ville jo være hjemme[:)]

samme her, har ekstremt med kløer på lår og leggen. d kjennes som et sand papir ei periode. og sambo er kjempe sint når han ser meg klør. for han vet at jeg kan klørnt meg til blods om jeg ville. men har hittil ikke gjort d da[8D][8D] bare små sår[:-]
og nå har d begynt å kommer litt på armen, heldigvis ikke magen.
og jeg har jammen greid å klørnt meg helt ned til der tattoveringa mi er i huden[&o][&o] hvordan jeg har greid d, vet jeg ikke. men men...

ORIGINAL: lnie

Gratulerer så mye med graviditeten snuppa! [:D]
Kjedelig at du skulle plages så mye men håper det retter på seg snart!
Kos deg så mye med den voksende magen! [:D][:D] *litt misunnelig*[;)]

ORIGINAL: Ulva

Gratulerer så mye med graviditeten snuppa! [:D]
Kjedelig at du skulle plages så mye men håper det retter på seg snart!
Kos deg så mye med den voksende magen! [:D][:D] *litt misunnelig*[;)]

sign[:)]

takk søta :)
ja d e kjedelig med all plagene. trudde liksom ikke at jeg skulle bli gravid så fort. men nå er d på`n igjen[:)]
har ennå ikke avslørt d på face som du vet. men snart komme nyheten også der. alle i familien vet d nå og dem er veldig sjokke over at vi venter en til. hehe. men dem hadde mistanker om d da[8D][8D]
ja skal koser meg masse meg baby i magen. begynner å kjenner spark nå. er så koselig[:D] har ennå ikke kommet opp for meg at jeg er gravid selv om magen vokser. ser ut som om jeg er 6-7 mnd på vei allerede[&o][&o] d er tydeligvis normalt å ha store mager når man nettopp har født for halvt år sia. wæææh

ORIGINAL: UnniMoor

Heei[:D][:D]
Så gøy at du er gravid[:)] Gratulerer så masse[:)] Du må huske å oppdatere oss da[:D]

Hei på deg![:)]
Så artig å se deg her igjen da[:)] Gratulerer så mye med den nye graviditeten *en smule misnunnelig* [8D]
Kanskje baby nr 2 i magen er en gutt også [:)]

Back
Topp