Hei hei folkens!!

Julia09

Forumet er livet
VIP
Hvordan har dagen deres vært?
Har prøvd å oppdatert meg litt siden jeg var inne her imorgest! Er jo så mange tråder som blir lagd hele tiden! Ser for meg hvordan det blir når jeg skal bort i påska, og ikke har tilgang på internett på en uke!! [:D]

Hehe,jeg også skal bort i påsken,kommer jo til å være heeeeelt kaos å komme tilbake [8D]

Ellers,hatt en KNALL fin dag.Min HERLIGE mann har vært å kjøpt beste burgern i dag,så jeg er happy,hehe.

NÅ sitter jeg bare å fryser,bRrrrr[X(]

snille snille pappa-to-be[:)][:)]
Jeg snakka med sambo på telefonen, han var på fest i Stockholm igår, og var rimelig redusert idag[;)] DEILIG å ikke være fyllesjuk, og det skal ikke skje før om leeeeenge[8D]

Haha,ja det er ikke noe synd på de.
Uansett,vi som skal bære de her peanøttene i 9mnd,skulle bare mangle om man ikke fikk litt oppvartning [8D]hihi,hoste[8D][8D]

jeg sov til 11 idag, og er nå egentlig snart klar for en liten nap [:D] prøver å finne ut hva jeg skal ta til middag.. har mest lyst til å bestille pizza, men vet ikke om jeg rekker siden jeg skal på kino i 6 tia! skal se Alice in Wonderland i 3D med et par venninner... det gleder jeg meg til!

ORIGINAL: november_baby2010

jeg sov til 11 idag, og er nå egentlig snart klar for en liten nap [:D] prøver å finne ut hva jeg skal ta til middag.. har mest lyst til å bestille pizza, men vet ikke om jeg rekker siden jeg skal på kino i 6 tia! skal se Alice in Wonderland i 3D med et par venninner... det gleder jeg meg til!

åååh, hørtes koselig ut[:)][:)][:)]

Back
Topp