Smurf1
Flørter med forumet
Håper sommeren deres har vært aller tiders og som forventet:) Vi har hatt en fin sommer, men været har ike vært best her på østlandet. Men om en uke skal vi en tur til Tyrkia, så da blir det litt sommervær på oss alikevel.
Ellers så har Anine begynt i barnehagen da... Hmmm, tenk å bli så fort stor a... Men hun stortrives veldig. Litt verre for mamman da som må gå fra lillejenta si!!! Har fått full plass, men er der kun noen dager i uken da så lenge permisjonen til pappan begynner til mandag.
Det var en liten kort oppsumering av min sommer... Koselig hvis jeg får høre om deres:)
En liten ting jeg lurte på, hvordan sover bana deres på dagen nå og hvor lenge?
Ellers så har Anine begynt i barnehagen da... Hmmm, tenk å bli så fort stor a... Men hun stortrives veldig. Litt verre for mamman da som må gå fra lillejenta si!!! Har fått full plass, men er der kun noen dager i uken da så lenge permisjonen til pappan begynner til mandag.
Det var en liten kort oppsumering av min sommer... Koselig hvis jeg får høre om deres:)
En liten ting jeg lurte på, hvordan sover bana deres på dagen nå og hvor lenge?