Badeand*
Forumet er livet
Nå har jeg vært på sykehuset + at jeg har fått sovet litt. Kom til sykehuset litt før ti, der jeg ble satt på ctg en god stund og ordnet med papirer. Når det var gjort var det inn på ul,(til en kjempeartig lege) og kikket litt på babyen. Da han skulle sjekke kjønnet sa jeg at jeg hadde fått se to ganger at det var en jente bryter han ut at det er en gutt!! Meeen, han bare tulla [:D] det er ei jente! Puh!
Etter ul, var det å sette seg i gynekolog-stolen, og fyttikatta!!! Det gjorde så vondt!! Etterhvert fikk han satt i et sånt kateter med en ballong som han fylte med saltvann i livmorhalsen min, for å modne. Den ga meg skikkelig murringer og SKIKKELIG tak i ryggen!
Når det var gjort kunne vi dra hjem igjen. Gikk med kraftige murringer og tak i ryggen, helt til jeg fikk sove litt, og nå er det bedre. Litt tak i ryggen enda, men fortsatt ingen rier.
Er ikke sikkert jeg får rier før i morgen..Så nå er det bare å vente!
Etter ul, var det å sette seg i gynekolog-stolen, og fyttikatta!!! Det gjorde så vondt!! Etterhvert fikk han satt i et sånt kateter med en ballong som han fylte med saltvann i livmorhalsen min, for å modne. Den ga meg skikkelig murringer og SKIKKELIG tak i ryggen!
Når det var gjort kunne vi dra hjem igjen. Gikk med kraftige murringer og tak i ryggen, helt til jeg fikk sove litt, og nå er det bedre. Litt tak i ryggen enda, men fortsatt ingen rier.
Er ikke sikkert jeg får rier før i morgen..Så nå er det bare å vente!