Cathee
Gift med forumet
Idag er det lille julaften, å William er 5 MND!!! [:)][:D] JEg er så stolt av lille gullgutten min, han blir så stor å flink [:)][:)] Tida går så alt for fort.. Han er jo nesten ikke baby lengre.. Skal ikke ligge på ryggen og sitter å snakker i vippestolen [:)] Men, gud så fiiiin han er [:)]
Idag skal vi spise grøt hos svigermor, og bare kose oss.. Gleder oss til imorgen [:)][:)] Det er så ufattelig koslig med jul [:D]
So, håper dere får en KJEMPE fin jul alle sammen [:)][:)]
Kjempe masse GOD JUL til alle sammen, ha en fin tid sammen med familien og kos dere masse, det skal vi [;)] [:)[:D]
Håper dere får alt dere ønsker, jeg ønsker meg ingenting annet enn at min kjære gullklump skal ha det bra å være frisk [:)]
Stooooooooor Juleklem Fra William Nicolai & Cathrine [:)][:)][:)][:)]
Idag skal vi spise grøt hos svigermor, og bare kose oss.. Gleder oss til imorgen [:)][:)] Det er så ufattelig koslig med jul [:D]
So, håper dere får en KJEMPE fin jul alle sammen [:)][:)]
Kjempe masse GOD JUL til alle sammen, ha en fin tid sammen med familien og kos dere masse, det skal vi [;)] [:)[:D]
Håper dere får alt dere ønsker, jeg ønsker meg ingenting annet enn at min kjære gullklump skal ha det bra å være frisk [:)]
Stooooooooor Juleklem Fra William Nicolai & Cathrine [:)][:)][:)][:)]