Hei hei alle snupper!!

Cathee

Gift med forumet
Idag er det lille julaften, å William er 5 MND!!! [:)][:D] JEg er så stolt av lille gullgutten min, han blir så stor å flink [:)][:)] Tida går så alt for fort.. Han er jo nesten ikke baby lengre.. Skal ikke ligge på ryggen og sitter å snakker i vippestolen [:)] Men, gud så fiiiin han er [:)]

Idag skal vi spise grøt hos svigermor, og bare kose oss.. Gleder oss til imorgen [:)][:)] Det er så ufattelig koslig med jul [:D]

So, håper dere får en KJEMPE fin jul alle sammen [:)][:)]

Kjempe masse GOD JUL til alle sammen, ha en fin tid sammen med familien og kos dere masse, det skal vi [;)] [:)[:D]

Håper dere får alt dere ønsker, jeg ønsker meg ingenting annet enn at min kjære gullklump skal ha det bra å være frisk [:)]

Stooooooooor Juleklem Fra William Nicolai & Cathrine [:)][:)][:)][:)]

Grattis me 5 mnd´ers dagen William! :))

Gleder oss MASSE til imorgen vi å! :))
Er bare såå koslig me julen.. Bare koose seg me familien! <3

God Jul Til Alle Her Inne! :))

Gratulerer med 5 måneders dagen [:D][:D]

God jul til dere også [:D][:D][:D] 

ORIGINAL: Antima

Gratulerer med 5 måneders dagen [:D][:D]

God jul til dere også [:D][:D][:D] 

ORIGINAL: Cathee

Idag er det lille julaften, å William er 5 MND!!! [:)][:D] JEg er så stolt av lille gullgutten min, han blir så stor å flink [:)][:)] Tida går så alt for fort.. Han er jo nesten ikke baby lengre.. Skal ikke ligge på ryggen og sitter å snakker i vippestolen [:)] Men, gud så fiiiin han er [:)]

Idag skal vi spise grøt hos svigermor, og bare kose oss.. Gleder oss til imorgen [:)][:)] Det er så ufattelig koslig med jul [:D]

So, håper dere får en KJEMPE fin jul alle sammen [:)][:)]

Kjempe masse GOD JUL til alle sammen, ha en fin tid sammen med familien og kos dere masse, det skal vi [;)] [:)[:D]

Håper dere får alt dere ønsker, jeg ønsker meg ingenting annet enn at min kjære gullklump skal ha det bra å være frisk [:)]

Stooooooooor Juleklem Fra William Nicolai & Cathrine [:)][:)][:)][:)]

GOD JUL TIL DERE Å

JULEKLEM FRA SELMA OG SELIN

Back
Topp