Hei hei alle sammen!!

*NaTaLiE*

Gift med forumet
Ja nå er det en god stund siden jeg var her inne sist!! Hvordan går det med dere, og med gullungene???
skjdd noe siden sist??

vi har det bare bra, Jørgen har ENDELIG begynt å gå.... tok sin tid det der, men bedre sent enn aldri[:)]

Hei hei kjekt å se deg igjen [:)] Ikke så mye nytt her. Ellers vil jeg bare si grattis til Jørgen som kan gå. Snart springer han hihi [;)]

ORIGINAL: Pinky and the Brain

Hei hei kjekt å se deg igjen [:)] Ikke så mye nytt her. Ellers vil jeg bare si grattis til Jørgen som kan gå. Snart springer han hihi [;)]

ja han prøver så godt han kan, men det ender som regel opp på rompa [:D] men får nok dreisen på det snart!!

Hehe det kommer nok kjapt. Småen her lærte å gå, så neste uken sprang han ..[:D]

Heisann!![:D][:D]

Koselig å ha deg her igjen!!![:)][:)]
Så kjekt at Jørgen endelig er begynt å gå da!! Det er sååå gøy!! Er nå 2 mnd siden Eline begynte. Nå går det unna!![:D][:D][:D]

Eline er begynt å bhg[&:][:(][8|][:D] Litt blandede følelser for mor!!
Jeg har ikke fått meg jobb enda. Har søkt på 9 jobber, avslag på 2 av dem, og kunne ikke ta imot den ene! Venter på flere svar. Har 2 intervjuer i møte!![:)][:)][:)] Blir spennende!

Ja deg er det jammen lenge siden jeg har sett!

Gratulerer til Jørgen som har lært å gå. Nå er det vel bare Isabelle igjen...

Grattis til Jørgen som har lært seg å gå![:D]

Ingenting nytt her i huset[8D]

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Heisann!![:D][:D]

Koselig å ha deg her igjen!!![:)][:)]
Så kjekt at Jørgen endelig er begynt å gå da!! Det er sååå gøy!! Er nå 2 mnd siden Eline begynte. Nå går det unna!![:D][:D][:D]

Eline er begynt å bhg[&:][:(][8|][:D] Litt blandede følelser for mor!!
Jeg har ikke fått meg jobb enda. Har søkt på 9 jobber, avslag på 2 av dem, og kunne ikke ta imot den ene! Venter på flere svar. Har 2 intervjuer i møte!![:)][:)][:)] Blir spennende!

takk for det, hyggelig å være tilbake[;)]
ja tenk, de begynner alt i bhg, min begynner i morgen, spennende å se hvordan han tar det.
Hva syntes Eline om bhg da??

ja jobb er ikke lett nei, har søkt på en jeg, men ikke fått svar, så kan vel ta det som avslag[:(]
du får ha lykke til[:)]

ORIGINAL: Glad70

Ja deg er det jammen lenge siden jeg har sett!

Gratulerer til Jørgen som har lært å gå. Nå er det vel bare Isabelle igjen...

Tusen takk, han har lett for å glemme seg da, lettere å krabbe[;)] vil helst holde handa da men, han klarer det fint alene[:D]
ja det kommer nok snart på henne å skal du se, plutselig så er hun å en liten turbo[:D]

ORIGINAL: Ihne

Så koselig å se deg igjen[:D]

Grattis til Jørgen som har begynt å gå!!!![:)][:D]

Jeg er høygravid og et år eldre[&:][:D], og gutta har begynt i barnehage. Ellers er det intent nytt på denne fronten.[:)]

Takk[:)]
Ja jeg er en smule stolt nå[;)]

Gratulerer med dagen som har vært da[:D]
ja du kan vel ikke ha lenge igjen nå???
Syntes de det er stas i bhg da? jørgen begynner i morgen[:)]

ORIGINAL: camika

Ingenting nytt her i huset[8D]

Takk takk[:D]

bedre med ingenting nytt enn dårlig nytt[;)]

ORIGINAL: camika