Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pippi Lang Pupp
Snuppa og jeg er alene i helgen, sambo er på tur. Vi skal en tur på Ikea med ei venninne, å så skal vi gå lang tur i det fine været [:D] Ha en fin dag alle sammen [:D]
ORIGINAL: RitaCeciie
Prøve og sove litt bare snuppa sovner igjen.. Sitti oppe i nesten hele natt. *gjeeeeesp* Også skal jeg på butikken og kikke litt [:)]
ORIGINAL: Madeleine
Prøve og sove litt bare snuppa sovner igjen.. Sitti oppe i nesten hele natt. *gjeeeeesp* Også skal jeg på butikken og kikke litt [:)]
uff det er slitsomt[&o] ja du får ta deg en liten blud på øyet!
Blir nok litt butikk kikking på meg også (uvandt uten kasper[&:])
Ja, er ganske tungt ja.. Heldige pappaen som har snorka seg igjennom natta.. [:'(][;)] Men nå vekker jeg han snart slik at jeg får hvile litt *mohahahaha* [:D]
ORIGINAL: lille_blomst
mann og barn var hjemmefra i FIRE dager i påsken, jeg har aldri vært så rastløs og ensom i hele mitt liv!!! Visste ikke hva jeg skulle ta meg til. Jeg rydda og vaska hele huset, og det ble ikke rotete og møkkete igjen!!! hehe. ;)
denne helgen får jeg besøk av ei venninne. koselig! men først skal jeg og colin på kafe. :)