hei hei alle sammen!!

Madeleine

Flørter med forumet
Lørdag idag ja!!
jeg sitter hjemme alene uten mann og barn[8|]

gud så tomt å kjedelig[&o]

hva skal DERE idag da`???[:)]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Snuppa og jeg er alene i helgen, sambo er på tur. Vi skal en tur på Ikea med ei venninne, å så skal vi gå lang tur i det fine været [:D] Ha en fin dag alle sammen [:D]

Tror jeg såg deg der for ca 2 mnd siden og.
Om typen din er 10-15 cm høyere en deg, mørkt hår???

Har ikke så mye planer for dagen.. Må nyte denne siste helga før jeg begynner å jobbe igjen[:(][:'(][:)]
Jeg skal prøve å få trent litt og gå en tur[:)] 
Også er det masse godteri i skapet som venter på å bli spist opp i løpet av dagen[8D]

I dag skal eldstejenten min spille håndballcup og da skal vi jo selvfølgelig være med og heie[:D][:D][:D]

ORIGINAL: RitaCeciie

Prøve og sove litt bare snuppa sovner igjen.. Sitti oppe i nesten hele natt. *gjeeeeesp* Også skal jeg på butikken og kikke litt [:)]

uff det er slitsomt[&o] ja du får ta deg en liten blud på øyet!
Blir nok litt butikk kikking på meg også (uvandt uten kasper[&:])

ORIGINAL: 3barn

I dag skal eldstejenten min spille håndballcup og da skal vi jo selvfølgelig være med og heie[:D][:D][:D]

Å så gøy!
Alltid morsomt å se på aktiviterer våre små er med på![:)]

Kommer vel til å sitte her alene med guttene. Sambo reiste ut på torsdag, så det blir mange helger alene på oss fremover. 6 for å være nøyaktig[:o][:'(][&o]

ORIGINAL: Lois Lane

Kommer vel til å sitte her alene med guttene. Sambo reiste ut på torsdag, så det blir mange helger alene på oss fremover. 6 for å være nøyaktig[:o][:'(][&o]

[&o] uff så kjedelig!

ORIGINAL: Madeleine

Prøve og sove litt bare snuppa sovner igjen.. Sitti oppe i nesten hele natt. *gjeeeeesp* Også skal jeg på butikken og kikke litt [:)]

uff det er slitsomt[&o] ja du får ta deg en liten blud på øyet!
Blir nok litt butikk kikking på meg også (uvandt uten kasper[&:])

Ja, er ganske tungt ja.. Heldige pappaen som har snorka seg igjennom natta.. [:'(][;)] Men nå vekker jeg han snart slik at jeg får hvile litt *mohahahaha* [:D]

ja det er bare å få huka tak i han![;)]

ORIGINAL: lille_blomst

mann og barn var hjemmefra i FIRE dager i påsken, jeg har aldri vært så rastløs og ensom i hele mitt liv!!! Visste ikke hva jeg skulle ta meg til. Jeg rydda og vaska hele huset, og det ble ikke rotete og møkkete igjen!!! hehe. ;)

denne helgen får jeg besøk av ei venninne. koselig! men først skal jeg og colin på kafe. :)

ja man blir fort frustrert når man plutselig er alene!

koselig med venninde på besøk da![:)]

Back
Topp