Hei hei alle sammen :)

t0mmelise

Forumet er livet
Hva gjør alle i denne juli helgen ? :) 

Her har vi akkurat vært hos svigers å spist middag, før det så smelte jeg sammen noen muffins alá trone med marmor :D naaajs :D hehe.. som vi hadde med oss :) 

Ellers sover snuppa og jeg nyter stillheten med bv og ett glass iste :) 

Sovnet på sofaen i går, hehe.. var helt lost.. jobbet 45 timer denne uka så det er LITT mer enn hva jeg er vandt til.. hehe.. det er inkl pauser da så blir jo litt mindre men likvel på jobb.. zzzZzZz.. 

Til uka så har jeg fri onsdag OG lørdag :) wiii.. men trives kjempe godt i den nye jobben :) 

Er det mange som er ute på vift nå eller jobber dere fremdeles? :) 

Ha en fortsatt suuuper fin søndag :) 

Gjør ikke så mye nå egentlig. Eller, vi renser terrassen så den blir klart for beising FØR bursdagen min. Iiiiik, lurer på om vi klarer det altså.. :/ : :/ Er jo en heidundrande helsikkens drittjobb som tar tid...

Namnam muffins!! De er gode de!! :) :) :) :) 

jeg og snuppa er akkurat kommet hjem etter å ha vært noen dager hos farmoren til snuppa veldig trivelig, og trur hun satt veldig pris på at vi kom!

nå slapper jeg av..vi er hos mamma å pappa, har ikke noe mat hjemme hos meg så

Åååh, det tar tid ja :( Er jo akkurat 2 uker til du har bøøøørsdag nå :D wiiii :) 
Ja de er sååå gode, jeg stod å lurte på om jeg skulle hive noe jordbær i de men jeg turte ikke for jeg vet ikke om jeg skulle ha knust de eller laga røra av de å hatt i? :) hehe.. Den er så enkel og fantastisk den oppskriften :))

Så koselig majanne, herlig med litt tid på den siden også kan jeg tenke meg :) og det satte hun nok stor pris på :) Du får nyte tiden hos foreldrene dine og kose deg med mammas mat :D hehe.. 

Nå skal jeg tappe i badekaret til snuppa :) 

ja, artig å få bli kjent med dem og hun forguuuder jo Pernille! hehe...så er koslig

Her har jeg feeerie, men det har ikke mannen... så da blir det mye alenetid med ungene for meg. K har vært syk den siste uken, så nå er jeg fryktelig lei skrik og skrål og drittbleier (..om jeg skal få si det rett ut...), men nå håper og tror jeg han er på bedringens vei.

Jeg hadde liksom tenkt å få malt litt og spylt noen terasser og sånn jeg også, men det kan jeg visst bare glemme. Her er det bare duplo og byggmester Bob som gjelder;)

Majanne; så utrolig bra at du holder kontakten med familien til far også da! Jeg vet om mange som ikke "orker" det. Du er flink!

~Skorpionen~ skrev:

Majanne; så utrolig bra at du holder kontakten med familien til far også da! Jeg vet om mange som ikke "orker" det. Du er flink!

takk takk :-)
 ja, vet og om noen som er sånn...og jeg syntes det blir helt feil! de er tross alt snuppa sin familie de og, og de burde få muligheten til å være der for barnet...f.eks de besteforeldrene har jo like stor rett til å være der for barnebarnet som mine foreldre selv om ting ikke fungerer helt med far så trenger jo ikke familien å lide for det  
 man må jo bare gjøre det beste ut av situasjonen

hei hei :-D
jeg har ferie, samboeren jobber så det blir ikke mye sprell vi finner på..
Pluss vi pusser opp og skal etterhvert spare til bryllupet neste år.

Men var på gol igår da- dagstur på besøk til svigers som var i campingvogna :-)

Vi har gjort litt av hvert, vært på lekeland, (og det er igrunn like gøy for stor som for liten ;), shoppet litt, bla. kjøpt ny trille, besøkt svigers og vært en liten tur ute på vift - med noe godt i glasset. Og så nærmer det seg bhg.start, så da er det vel på tide å gjøre forberedelser. Hvorfor er han blitt så stor så fort?

Ja det er utrolig bra og voksent gjort av deg majanne :) og det kommer lille tuppa di til gode :) godt med mange rundt en som bryr seg :)

Skorpionen, tenkte å si deilig med ferie men kan tenke meg at det er travelt også når bare du har ferie og ikke mannen også.. skal dere reise noen plass eller bare nyte ferien i fiiiiine bergen? :) 

Lindkva, så koselig med dagstur :) skal som oftes ikke mye til før man føler at man har opplevd noe utenfor byen :) 

Craazy, Hørtes ut som en kjempe herlig helg :) når begynne crazybaby i barnehagen? :) snuppa begynner i midten av aug.. wæææ..jeg må få fingeren ut å bestille sånn som man merker klær med :) 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra shiiiino :D haha.. gamle sjefen ringte og spurte om jeg ville gå på kino med henne på fredag men da var jeg på barbeque party og i går sovnet jeg på sofaen.. så kl.18 bestemte vi oss over tlf at vi skulle gå på Brides Maids som begynte 18.30.. vi nådde det, til og med med god margín :D 

Her tenkte jeg at jeg skulle lage noe god kvelds.. Lyst på noe godt og var ingen chips i hus (heldigvis, haha)
Her har vi BEGGE ferie og det er så herlig! Men det er godt vi har det for ellers hadde vi aldri kommet oss gjennom uken for det har vært grusomt travelt..
I kveld har jeg laget ferdig bordkortene til bryllupet! Digg å få det ferdig.

Her er det ferie.
Hjemme nu da, men e værsjuk, så satsa på at vi drar t finværet igjen

Ååååj, det nærmer seg mer og mer for bryllupet ditt crispy :)
Mye igjen å fikse? :) håper dere får KANON fint vær på dagen deres :) 
Hva ble det til kvelds? :))) godt å kose seg med god kvelds innimellom :) 

Herlig med ferie sofie :) 

Majanne; er sååå enig, men det er voksent av deg å si det og enda mer voksent å faktisk gjøre noe med det. Og jeg tror jenta di kommer til å sette stor pris på det etterhvert som hun vokser opp! OG hun lærer mye av å se sin mor være så reflektert;)

Tommelise; Vi skal nyte Bææærgen nå i første omgang, og så får vi familiebesøk langveisfra;) Vi reiser en tur til Mallorca i slutten av august;)

denne tråden var gammel.. men siden jeg er så godt i gang med å leike rundt aleine på forumet her legger jeg igjen et spor her og ;)

t0mmis, han begynner 01. august. Vi fikk infobrev i dag (og følte nesten at jeg måtte grine noen tårer - litt sentimental). Jeg tror jeg skal gå for stempel. Greit å få det unna, siden jeg er kjent for å være ute i siste liten.

Back
Topp