Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: HeidiMor81
ORIGINAL: monjen
Jeg er ofte inne å sniker på siden deres jeg.. men det gjør jeg på alle andre termin forum også.. er ikke alltid like mye liv på mitt.. men jeg er en aktiv bruker da[:)]
flere venninner av meg lagde seg profil på babyverden da de ble gravide.. flere av dem har aldri vært her inne på diskusjonsforumet,mens et par av dem har begynt å titte litt rundt nå etter jeg fortalte om det.. vil ikke si at dem har sniki rundt her i f.eks 2år bare for å snoke.. for de har omtrent nettopp kommet inn på diskusjonsforumet.. og da er det flere steder her inne hvor det er vanskelig å bare hoppe inn i samtalen, fordi mange er så sammensveiset allerede.. både på terminforum og født i forum.. derfor hender det at dem bare leser litt innimellom, og får da svar på evt hva de lurer på.. eller bare for underholdningens skyld,hvis man kjeder seg.. er jo av samme grunn jg titter innom andre termin forum, fordi jeg kjeder meg og har lyst til å se hva gravide i ulike stadier i graviditeten opplever[:)] så tror ikke man trenger å være så veldig skeptisk til "snikere", men det er min mening da[:)]
*sniker ut igjen jeg nå*[8D]
er vel kanskje derfor man ikke er så glad i snikere, fordi vi alle her inne er privatpersoner som velger å dele deler av livet med noen (som f eks dette forumet)... noe av det man deler kan være personlig, man kan ha en dårlig dag, vond opplevelse.. Og da å bli sladder for andre fordi de kikker inn i et øyeblikks kjedsomhet, kan jo rett og slett være litt respektløst...
Har forståelse for at det ikke er barebare å komme inn som ny, men de som sinker må vel også da se at alle som presenterer seg blir VELDIG godt tatt imot!!!
[:D][:D]
ORIGINAL: ~Monica~
ORIGINAL: monjen
De venninnene mine jeg nevnte lenger opp sitter ikke på fritiden sin å diskuterer hva som skjer her inne eller i andre termin forum.. hehe.. hvis det var det du trodde...? Og om de har vært inne akkurat HER det vet jeg ikke.. men det jeg skulle frem til er at JEG tror ikke det er såå mange som sniker inne på dette diskusjonsforumet for å finne sladder og dele med alle kjente.. jeg tror folk gjør det av ren nysgjerrighet-og selvfølgelig fordi de har noe til felles med alle her inne-nemlig BARN![:)] er ikke alle som ønsker å ta del i "diskusjonene" vettu-de ønsker bare å lese hva andre har å si om graviditet,amming etc,i og med at dem er i samme situasjon selv[:)] men det er jo greit å være obs på at dette er et åpent forum,og derfor tenke på det når man legger ut innlegg, i stedet for å bli irritert over at ikke alle medlemmer ønsker å ta del her inne.. sikkert mange som har vært medlem på BV i flere år,men som ikke før nå har tenkt over at det er et diskusjonsforum her,og det derfor ser ut som at de har vært medlem i mange år og bare snoket uten å skrive innlegg[:)] jeg var selv medlem i noen mnd før jeg la merke til diskusjonsforumet,og da tok det også en stund før jeg la inn innlegg på før svangerskapet-og jeg var ikke her inne å snoket av den grunn-jeg var her inne for å få tips og råd ang det å bli gravid[:)]
med dette innlegget gjorde jeg meg sikkert ikke så populær her inne-hvertfall med tanke på at jeg ikke hører til her.. men jeg klarte ikke å la være[8D] ville bare få frem at jeg tror ikke det er så mange her inne som snoker for å snoke-jeg tror de fleste er her inne pga én grunn-og det er barn[:)]
Jeg er ikke med i akuratt DENNE diskusjonen , men må si noe alikevel..
(jaaaaa jeg måtte jo såklart lese... tok lang tid tho!:p)
For min del er du ikke "ikke så populær mer" pga det innlegget. Man må faktisk få lov til å si sin mening uten å bli HETSA ned... så lenge man skriver det med sunn foruft og saklighet.
Jeg VET om flere snokere, som snoker for å snoke etter sladder. Som jeg med sikkerhet kan si gjør det for det.
Mens andre, ja snoker for å bare snoke uten at man kjenner noen feks.
JEG ville aldri snoka på "bekjente" som tilhører bv... vet om maaange.. noen har sett meg , andre ikke.. prøver å holde meg kun inne her.. kan sjekke ut magebilder og babybilder.. MEN det er kun der jeg tror at jeg ikke kjenner noen. Eller.. "kjenner" .. om du skjønner?
Jeg hadde garantert hatt masse sladder om jeg ville.. Men helt seriøst, sånn er jeg ikke.. og ikke er jeg intressert i å vite det selv heller! :)
Men er man VENINNER, som faktisk deler tanker privat... så ser jeg ikke problemet i det.
Guuuuud nå skal jeg holde kjeft! *gå ut av tråden*
Blir det mer diskusjon , så blir jeg med imårra. er for trøtt nå :p bare babbler! [8D][8D]