Hei fra meg!

Så gøy med en overraskelse som ville være med litt tidligere [emoji16] gratulerer [emoji4]

Gratulere, her prøver man på nr 3 [emoji173]
Har hatt 2 negative tester, og er spent nå til uka da egent mens skal komme, man for vente å se, når anbefaler man å teste igjen nå? [emoji178]

Gratulerer❤ her har vi også ivf på første som tok 6 år..hun kom i mai:) tenkte vi må nok igjennom den ivf-karusellen engang til..var ikke i mine tanker at vi skulle bli gravid selv:wideyed: gikk litt vel fort da men:p

Gratulerer[emoji173] her har vi også ivf på første som tok 6 år..hun kom i mai:) tenkte vi må nok igjennom den ivf-karusellen engang til..var ikke i mine tanker at vi skulle bli gravid selv:wideyed: gikk litt vel fort da men:p

Oi!! Det var raskt! :)
Så moro å høre om flere IVF'ere. Det har jo virkelig ikke vært i tankene våre å få det til selv, "alle" sa jo at det var umulig. (Her var det ekstremt få svømmere).
Gratulerer så mye til deg også. TENK å slippe ny(e) runder IVF. [emoji173]️

Oi!! Det var raskt! :)
Så moro å høre om flere IVF'ere. Det har jo virkelig ikke vært i tankene våre å få det til selv, "alle" sa jo at det var umulig. (Her var det ekstremt få svømmere).
Gratulerer så mye til deg også. TENK å slippe ny(e) runder IVF.
emoji173.png
Her er det pcos og dårlig svømmere..men de sier man har alderen med seg når man blir eldre ang pcos så virker som det er sannhet i det:p (36år) dette blir siste for oss om vi kommer i mål, 2:dummy1::dummy: tette får holde:D helt fantastisk å tenke på at man slipper alle hormoner samt uttak..å den nervepirrende tlf om noen overlevde til innsett:rolleyes:
Hvor langt er du nå? Jeg er 10+0 i morgen å skal på en ny ul på Ahus da. Kjenner jeg gru gleder meg men håper alt er bra❤

Back
Topp