hei folkens...

Leverihåpet

Gift med forumet
Jah nå er det slik at jeg har jo MAX UFLAKS i ALT...[:'(][:@][:(]

Dere vet jo at jeg har en lungeprøblematik som jeg er født med og som gir meg masse med infeksjoner spes rundt disse tiden.
Og jeg har nå vært syk i over en mnd.
Gjett hva?
Jeg har en NY infeksjon på gang...
BLIR gal...
Skal til Oslo i morgen og ta en flytest for å se om jeg har behov for mere oksigen når jeg skal til Thailand i desember.
Er litt spendt på hvordan det går så jeg både gruer og gleder meg.

Neste sak på tapeten...

Jeg har ikke fått mens denne mnd og det har seg slik at jeg er MEGA kvalm og brekker meg til nesten hver minste ting.
Var på sykehuset i dag og alle vet at det er ikke den bedte lukta der inne så inn på do og brakk meg til de grader.. Trodde aldri jeg skulle klare kommer meg ut der i fra[&:][:'(]
Kjempe smerter i ruggen og i dag morres/tidlig på morgenen hadde jeg så "mens smerter" at jeg var sikker på at nå kom den, men nei.
Det har skjedd flere ganger og spes om morgenen...
Har kramper til tider i underlivet og føler ubehag i kroppen.
Jeg har tatt to billig tester, men de er blanke så ikke vet jeg hva det er.
Og etter kl 00:00 så er det en dag i fra til at det er en ny mnd og da er det en HEL mnd siden jeg hadde mens sist.
Kanskje bare mens uteblir en hel mnd?
Men jeg kan ikke forstå det, for det var ikke så unormalt i sist mnd bare en eller to dager over...
Nå er det jo over stokk og stein med smerter i korssryggen og MEGA kvalm...[:'(]

Noen råd eller hva som helst...

Hilsen en sliten sjel

ORIGINAL: Chumalunga

Har dessverre ingen råd å gi deg, bare massevis av gode ønsker om snarlig bedring! Synes det er forferdelig at du skal slite slik med sykdom i så lang tid! Ønsker veldig at legene skal finne noe som kan hjelpe deg snart!

Signerer den.. Sender en klem og jeg

Har dessverre ingen råd å gi deg, bare massevis av gode ønsker om snarlig bedring! Synes det er forferdelig at du skal slite slik med sykdom i så lang tid! Ønsker veldig at legene skal finne noe som kan hjelpe deg snart!

Signerer denne.. Sender over mange, mange klemmer til deg, og håper infeksjonen slipper raskt så du føler deg bedre snart

Men hvorfor får jeg ikke tr? og hvorfor er jeg såå kvalm hver dag? I morgen har det gått en mnd...
Dette har ikkje skjedd meg før

ORIGINAL: IVFProver84

Men hvorfor får jeg ikke tr? og hvorfor er jeg såå kvalm hver dag? I morgen har det gått en mnd...
Dette har ikkje skjedd meg før

Huff... Prøvd å ta en CB? Hos meg slår billig strimmlene hvertfall mye senere ut enn staven..
God bedring

Signerer denne, og håper du kommer deg fort!!

sign denne[&o]

sender deg masse god bedring klemmer... [:)]

ang tr som er savnet kan jeg egentlig ikke gi så masse råd.. men som noen skrev prøv med en cb..
selv har tr her hoppet over både 2 og 3 mnd tidligere.. de har egentlig ikke noen forklaring på hvorfor..
de gangene dette har skjedd har jeg vært kvalm, uvel, menssmerter, ryggsmerter over lengre tid..
har rett og slett trodd jeg var gravid, så har blitt mange grav-tester opp igjennom..

kan jo være at du er så mye syk at da tr holder seg litt i "bakleksa"
ORIGINAL: Lbo83

Signerer denne, og håper du kommer deg fort!!

Back
Topp