Hei folkens!

SilkSpectre

Forelsket i forumet
Fant ikke dette forumet før nå, men har veldig lyst til å være her også i tillegg til på november-forumet.

Jeg bor i Oslo, og har vært på Fertilitetsklinikken i Porsgrunn for uttak og innsett. Ble gravid på mitt tredje forsøk, så nå er vi hoppende glade [:)] Håper alle som er her inne har hatt en fin graviditet så langt, og at bekymringene ikke er for mange!

Da er vi sammen både her og på novemberforumet[:)] Synes noen ganger det er lettere å være her, for på et vanlig terminforum er det alt fra sånne om oss til de som ikke hadde planlagt graviditet i det hele tatt. Og det er ganske stor forskjell i måte å tenke på, hva man engster seg over, og hvordan man takler feks en spontanabort. For oss er det liksom ikke bare å hoppe til køys neste måned igjen.....

Hei hei. Jeg syns også det er litt greiere her inne. Og helt enig med Blåmann. Man er litt på forskjellige planeter i terminforumet. [;)]
Lykke til videre i svangerskapet. [:)]

Takk for input, det høres ut som om dette er rette stedet for meg også! Jeg føler som dere at jeg har litt andre behov enn de som har blitt gravide på naturligmåten. 

Hei og velkommen[:)] Og ikkje minst gratulera med spiro[:D][:D][:D]

hei hei [:D]gratulerer så utrolig mye å velkommen [:D][:D]

Back
Topp