Hei Februar snupper:)

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg lurer på en ting...jeg har sittet og lest på nav sine sider, men blir ikke klok eller finner ikke det jeg er ute etter.... sambo har jo søkt seg jobb i Kongsberg, og vi bor jo i Ålesund nå...og jeg er 100% sykemledt fra jobben min som er i en barnehage...

om sambo får den nye jobben så er oppstart der fra 1.September, og jeg har 14 dagers oppsigelsestid siden det er 6 mnd prøvetid... så det jeg lurer på :

HAR JEG LOV Å SI OPP JOBBE MIN I DET TIDSROM JEG ER SYKEMELDT???

ORIGINAL: *oppsideisi*

Jeg lurer på en ting...jeg har sittet og lest på nav sine sider, men blir ikke klok eller finner ikke det jeg er ute etter.... sambo har jo søkt seg jobb i Kongsberg, og vi bor jo i Ålesund nå...og jeg er 100% sykemledt fra jobben min som er i en barnehage...

om sambo får den nye jobben så er oppstart der fra 1.September, og jeg har 14 dagers oppsigelsestid siden det er 6 mnd prøvetid... så det jeg lurer på :

HAR JEG LOV Å SI OPP JOBBE MIN I DET TIDSROM JEG ER SYKEMELDT???

Godt sp.mål! Tror og mener du har lov til det, men dytter tråden opp for deg så kanskje noen andre iq hoder kan svare deg [:)]

Jobben din kan du si opp når som helst, men vet ikke om det er det lureste tidspunktet å si opp jobben på... Om du regner med å bli sykemeldt 100% resten av svangerskapet så er det jo best å vente til du er ferdig med permisjonstiden og så si opp. Vil jeg tro, da... [:)]

ORIGINAL: En rosa og en spire

Jobben din kan du si opp når som helst, men vet ikke om det er det lureste tidspunktet å si opp jobben på... Om du regner med å bli sykemeldt 100% resten av svangerskapet så er det jo best å vente til du er ferdig med permisjonstiden og så si opp. Vil jeg tro, da... [:)]

sign

Ja da ville jeg heller satset på å være sykemeldt resten av svangerskapet, og så gå ut permisjonstiden... si opp noen mnd før permen går ut.. hvor du er henn mens du er sykemeldt skal vel ikke ha noe å si?

ORIGINAL: En rosa og en spire

Sign.

Eneste er at du ikke skal være i utlandet når du er sykemeldt....men hvem sjekker det?????

Hadde ALDRI funnet på å slutte i jobben enda! Om du vet at du blir sykmeldt ut svangerskapet, så ville eg heller sagt opp jobben når permisjonstiden nærmer seg slutt![;)] 

Back
Topp