Hei.. ett lite spm :)

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Jeg er nå en uke overtid med mens og har ikke testet for jeg er typen som produserer hcg seint.. men lurer litt på en ting.. hvordan kjennes magen deres ut rett over symfysen? Er den hard? Jeg er helt hard over symfysen og litt oppover... :D jeg tror selv jeg er gravid og venter bare på det nydelige svaret!! :p

Jeg merker ikke noe, må jeg si - annet enn at det sprenger på blæra:)

Krysser fingrene for at du får positive svar og kommer inn hit!

Jeg merker ikke noe, må jeg si - annet enn at det sprenger på blæra:)

Krysser fingrene for at du får positive svar og kommer inn hit!
Jeg merker ikke så mye på blæren nå lengre.. men bekkenet blir mer og mer sårt :p ja håper det.. orker ikke å vente i en hel evighet!! Flere ganger nå har jeg opplevd at jeg får sikkelige menssmerter og jeg blir våt i trusen, å jeg tror jeg blør.. men så er det bare en foss med utflod.. hehe.. håper det er ett bra tegn :p

Det høres jo definitivt ut som et bra tegn! Når får du prøveresultatene da?
Nå er jeg i følge mens osv 5+2 uker så tenkte å teste lørdags morgen.. er den negativ så blir det lege igjen, for da blir det en drøy lang ventetid... :) har jo gått med ømme pupper i flere uker nå, og kvalmen kom snikende her om dagen, men det er veldig opp og ned.. halsbrann og tydelige strekking nede.. så noe er det jo :p

Tusen takk :)

så spennende da! jeg hadde nok vært så utålmodig at jeg hadde svidd av en test om dagen helt til den ble positiv eller mensen kom.. hehe. all beundring til deg! :) håper du har rett og at du kan komme inn til oss i 8 måneder til :)

Back
Topp