Hei, er ny og spent!

Majzan

Elsker forumet
Hei alle sammen! Er blitt gravid for første gang i mitt liv.[:D] Det er skremmende og hærlig på samme tid! Jeg er 4 + 3, så er ikke så langt på vei akkurat, så jeg har selvfølgelig en del tanker i hodet som jeg gjerne ville blitt kvitt, type: går dette bra?! Har ikke hatt noen plager enda, vært tissetrengt og trøtt, men ikke kvalm. Har hatt litt farget utflod de siste dagene, noe som gjør meg kjemperedd, så skal undersøkes i uke 7 (etter at jeg maste meg til det i dag, de på legekontoret sa det var helt normalt å spotte litt i uke 4, men jeg sto på mitt..) Skulle ikke utføres UL, skulle visst bare lyttes på, men det høres nå litt rart ut å skulle klare å lytte seg til hjertelyd så tidlig?! Jeg er 26 år, bor i Nord-Norge, gleder meg til å følge dere videre. Lykke til på reisen alle sammen! [:)]

Takk takk! Jeg er fra byen under polarsirkelen jeg [;)] Håper på at det bare er ufarlig spotting, vet mamma var plaget med dette de første månedene da hun gikk med meg og brodern, så håper på det. Snakket med svigerinna mi som er lege nå nettopp, hun sa det ikke var mulig å høre noe hjertelyd i uke 7 utenfra, og anbefalte meg egentlig ikke å dra i det hele tatt. Man kan bli mer bekymret av å ikke få bekreftet noe.. Hmm, så jeg er litt i villrede. Den brune utfloden kom faktisk etter litt kjærlig omsorg fra sambo så det kan vel ha noe med det å gjøre. [:)]

Gratulerer og velkommen hit!![:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Gratulerer og velkommen[;)]

Back
Topp