Hei, er det mange tvillinggravide her? :)

Hei damer, spionerer litt på dere :)

Har termin 18. februar, og på tidlig ultralyd 7+5 var det to blinkende små hjerter å se. Håper de fortsatt er der begge to om to uker, da skal jeg komme hit inn og spionere enda mer :)

Hei damer, spionerer litt på dere :)

Har termin 18. februar, og på tidlig ultralyd 7+5 var det to blinkende små hjerter å se. Håper de fortsatt er der begge to om to uker, da skal jeg komme hit inn og spionere enda mer :)

Gratulerer! Koslig at dere kommer litt snikende fra februar også ;) Blir jo fort januarunger på deg med termin 18 februar.. :) Husker jeg tenkte sånn når jeg fant ut at det var to på tidlig ultralyd (seinere enn deg - 10+4). var på ul to uker etterpå også og var litt småskummelt å se om det faktisk var to der enda ;) Og det var det jammen meg :P

Gratulerer! Koslig at dere kommer litt snikende fra februar også ;) Blir jo fort januarunger på deg med termin 18 februar.. :) Husker jeg tenkte sånn når jeg fant ut at det var to på tidlig ultralyd (seinere enn deg - 10+4). var på ul to uker etterpå også og var litt småskummelt å se om det faktisk var to der enda ;) Og det var det jammen meg :p
Takk! Gratulerer selv :) Huff, ja, man googler jo så altfor mye :P

Back
Topp