hei. eg e redd for jenten min:(

VenterNr4

Flørter med forumet
eg er 22uker på vei, og eg har ikke kjent noe spark fra jenten min, eg er redd, eg vil hun skal gi seg et spark og si hun har det bra. eg trur eg har følt noe før, men er utrolig usikker, og er redd for noe er gale eller hun er dø.... eg klarer ikke og miste henne..... va ska eg gjøre?

klem å magen under navlen. ligg på ryggen.

drikk iskald cola eller vann.

ORIGINAL: tralle123

eg er 22uker på vei, og eg har ikke kjent noe spark fra jenten min, eg er redd, eg vil hun skal gi seg et spark og si hun har det bra. eg trur eg har følt noe før, men er utrolig usikker, og er redd for noe er gale eller hun er dø.... eg klarer ikke og miste henne..... va ska eg gjøre?

Det er tidlig enda, alt er heelt sikkert fint. [:)] Har du morkaka foran eller bak? Snart kjenner du spark, vet du. [:)]

Jeg også var bekymret for dette en gang. Hadde kjent spark jevnlig hver dag da, og brått kjente jeg ingenting en hel dag. Trodde jeg iallfall.
Ringte poliklinikken, fikk time samme dag til UL, og der så vi en helt levende jente, som sparket med armer og bein! [;)]
Ikke alltid man kjenner det, selvom de beveger seg.
Men jeg var veldig lettet over å få UL, så slapp jeg å bekymre meg.

tusen takk for alle svar til alle sammen:) de e sikkert ingenitng, men eg ska ta kontakt.takk. eg vet ikke kor morkaken ligger, de sa hu ikke på ultralyden, asso trur eg har kjent noe liv før men eg e veldig utsikker, for de har skjedd lite og ikke ofte, men trur at de kansje e luft i magen[:)] eg vet ikke...:S men takk til alle svar.:) ska kontakt i morgen eller mandag:)

ORIGINAL: AuroraogMamman

ring føden eller jordmor. men det er vel noe sånt som at man ikke skla bekymre seg for ikke å kjenne spark hver dag før man er 23uker...  men har du ikke kjent noen ting eller har du plutselig ikke kjent noe på lenge?

legg deg ned og drikk noe kaldt/ spis noe søtt, dytt i magen...

Funket alltid for meg, særlig det med å dytte!! Håper du snart får "svar" fra jenta di! [:)]

ORIGINAL: 3 stars

Ett spark kjennes gjerne som at man har luft i magen helt på starten, som om ei bobbla som sprekker. Veit ikkje om du sjønte ka æ meinte?

Sån føltes det aldri for meg, fordi jeg hadde morkaken fremme. Da kjenner man ikke de første sparkene så godt. Skjønner godt at du er bekymret! Svangerskap er en bekymrings tid parallelt med at det er en gledens tid. Lykke til uansett hvordan du velger å gjøre tingene"

tusen takk for alle svar og takk for alle råd. eg ringte inn og hørte, som dere sier so sku eg drikke noe, og ska prøve de, eg e kansje blondt men da har eg mest sannsynlig kjent noe for eg har kjent noe bobble lignenede sprekke, å sant, men trudde eg hadde luft i magen, føler meg skikkelig dum[8D] hm... men takk da hadde eg sikkert ingenting og være beskymret for.men takk:) de varmer:)

ORIGINAL: venoka

klem å magen under navlen. ligg på ryggen.

drikk iskald cola eller vann.

og[;)]
ORIGINAL: to*gull!

Alltid ringe legevakt, føden eller jordmor en gang for mye enn en gang for lite!

Lykke til[:)]

ORIGINAL: tralle123

tusen takk for alle svar og takk for alle råd. eg ringte inn og hørte, som dere sier so sku eg drikke noe, og ska prøve de, eg e kansje blondt men da har eg mest sannsynlig kjent noe for eg har kjent noe bobble lignenede sprekke, å sant, men trudde eg hadde luft i magen, føler meg skikkelig dum[8D] hm... men takk da hadde eg sikkert ingenting og være beskymret for.men takk:) de varmer:)

Hehe[;)]
Søtt, men dt ekke alltid godt å vite da!
[:D]

Back
Topp