Hei du som bare «titter»

Kakeboks

Forelsket i forumet
Hei:dance018.

Er du en av dem som bare titter/nysgjerrig ? Kanskje du testet positiv i går? Kanskje du ikke er helt klar for og «snakke» om at du faktisk er Gravid? Velkommen inn i forumet!:love017 Her får du 100% støtte fra en helt awesome heiagjeng , vi er her! Sammen så demper vi frykten for ting som kan gå galt, sammen så nyter vi disse lange dagene frem til fødsel- og ikke minst første ukene!
 
Hei:dance018.

Er du en av dem som bare titter/nysgjerrig ? Kanskje du testet positiv i går? Kanskje du ikke er helt klar for og «snakke» om at du faktisk er Gravid? Velkommen inn i forumet!:love017 Her får du 100% støtte fra en helt awesome heiagjeng , vi er her! Sammen så demper vi frykten for ting som kan gå galt, sammen så nyter vi disse lange dagene frem til fødsel- og ikke minst første ukene!
Så herlig tråd å lese :happy: håper jeg kommer meg inn her snart :angelic:
 
Hærlig kommer muligens inn iløpet av uka . Vært kvalm ei uke , stikker i magen siste og brysta siste dagene . Ligamentsmerter . Osv ☺️ 8dpo i dag .
 
Jeg har ikm på lørdag . Men har så mange symptomer :p tok negativ nest i dag 8dpo . Men med første barnet mitt fikk ikke jeg positiv før uke 9+6.
 
Blendahvit test 9dpo, svaaaaak strek 11 dpo, men sinnsyke symptomer! 13dpo var d tydelig strek
Brukte test ofte fra rfsu på de første og på 13 dpo test tidlig fra rfsu
 
Så hyggelig! Etter jeg måtte melde frafall fra Augustgruppa, er det veldig fint å inn her å snike mens man venter (og håper) :p
 
Jeg fikk denne fine streken her i dag:Heartbigred IKM om 2 dager :happy:
 

Vedlegg

  • 53D6C40E-93D8-474E-96FD-B3EA8AD83325.jpeg
    53D6C40E-93D8-474E-96FD-B3EA8AD83325.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 18
Hei Da har jeg endelig våget å koble meg på her. 6+0 i dag med nr. 2. Var på TUL i dag og fikk se et bankende hjerte. Gleder meg til å bli kjent med hyggelige damer her.
 
Back
Topp