Hei Desembergjengen!

Tenk at vi skal inn hit!!!!!! (håper jeg får bli med også!!!) Tenk at vi er ferdig med termin forumet om ikke for lenge! Syntes det var igår vi lengtet etter å komme oss over i ett terminforum!!!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Her inne skal vi fryde opp med bilder av verdens søteste herligste nurk!!!
GLEDER MEG!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Hilde_81

JIPPI[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Jeg flytter inn hit selvom jeg fødte i november jeg da, vil jo helst henge med dere[:)][:)]

Ja det må du!! Du er så heldig som har din lille!!!!!!!!!!! :D Du ser vi har en link til "våre bilder" [:)][:)] hint hint! hihi.....

Ja, Hilde du har bare med å henge med oss her inne!! Du er jo en del av gjengen vår du! [:)][;)]

Blir nok ikke novemberbaby på meg([&:]), så jeg kommer garantert til å tilhøre her inne...
Men selv om jeg hadde født i november,(eller i februar(!) for den sags skyld!) så hadde jeg ikke rikka meg fra dere jenter! [:)][;)]

ORIGINAL: Hilde_81

ORIGINAL: *klar*for julebeibis

Ja, Hilde du har bare med å henge med oss her inne!! Du er jo en del av gjengen vår du! [:)][;)]

Blir nok ikke novemberbaby på meg([&:]), så jeg kommer garantert til å tilhøre her inne...
Men selv om jeg hadde født i november,(eller i februar(!) for den sags skyld!) så hadde jeg ikke rikka meg fra dere jenter! [:)][;)]

Hyggelig å høre[:)][:)]
Du skal aldri si aldri, i dag er du like langt på vei som jeg var da vannet mitt gikk og jeg hadde Jonas i armene mine 4t etter at vannet gikk[:D][:D]

*Åh, drømme-drømme*
Det hadde vært toppen av lykke ja.. Å få ut krabaten idag.. [:)][;)]

[:)] Gleder meg til å flytte inn her, forhåpentlighvis er det ikke så lenge til.

jeg kommer jeg kommer....wroooooooooom.............må bare vente litt på riene først...men da kommer jeg..å det blir koselig å treffes her inne å da......weee.......

*klar*
ser du hvor solidarisk jeg er, stoppe opp med fødselen KUN for å vente på deg[:D]

så nå bør du henge i å ( for det startet det her) så jeg får føde snart[:D]

ORIGINAL: Stine_h

*klar*
ser du hvor solidarisk jeg er, stoppe opp med fødselen KUN for å vente på deg[:D]

så nå bør du henge i å ( for det startet det her) så jeg får føde snart[:D]

Hehehe... Ja, jeg ser det.. Og skal virkelig prøve å joine deg ikveld! Skal lokke sambo inn i senga en tur snart.. [:)][;)] hehe...

Du er nå søt som venter på meg.. [:)]

Jeg blir også her om jeg får. Det er jo dere jeg har " hengt" i sammen med gjennom svangerskapet. Er jo nyskjerrig på hvordan det går med alle[:D]

ORIGINAL: MedLillePrinsiMagen

hit kommer jeg.. rart!jeg som var så skråsikkert på å føde i november!gleder meg til å bli kjent med dere her inne på desember!

Jeg og.....  var helt sikker på å føde i november.....[8|][8|][8|] Nå er jeg ikke sikker på om det blir desember heller........[8|][8|]

Jeg fødte 30 November,men holder meg til dere desember jenter jeg[:D]

Gleder meg til å komme hit jeg også[:)]

Og så ble jeg så glad når jeg leser at dere som fødde i november (men med trem i des) at dere skal fortsette å være her[:)] Jippi!! Vi har liksom blitt en slags stor familie nå[:D][;)][:)]

Back
Topp