Hei dere!

Skumnisse

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Novembergull 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei. Det ser ut som jeg hører til her. Fikk positiv test i dag tidlig, etter at mensen har uteblitt :nailbiting: det var ikke planlagt, og jeg har enda ikke turt å fortelle samboer det. Vi har en på 2 år fra før, og han uttrykte for en liten stund siden at han håpet virkelig ikke jeg var gravid. Så nå sitter jeg her da og manner meg opp til å fortelle det :oops:
 
Hei. Det ser ut som jeg hører til her. Fikk positiv test i dag tidlig, etter at mensen har uteblitt :nailbiting: det var ikke planlagt, og jeg har enda ikke turt å fortelle samboer det. Vi har en på 2 år fra før, og han uttrykte for en liten stund siden at han håpet virkelig ikke jeg var gravid. Så nå sitter jeg her da og manner meg opp til å fortelle det :oops:
Hei:dummy1::dummy: først og fremst gratulerer så masse:Heartpink
Man hat begge et ansvar. Jeg har ikke brukt noen form for prevensjon i mine 5 år med samboer fordi jeg ikke orker alle bivirkninger av pillene. Her hoppes det av i svingen en god stund før. Samboeren din får bare stålsette seg og brette opp ermene hehe. Når vår jente var to år så var hun så mye at vi ikke tenkte på en til men han får trøste seg med at det går over. Lykke til med å fortelle:Heartbigred
 
Hei. Det ser ut som jeg hører til her. Fikk positiv test i dag tidlig, etter at mensen har uteblitt :nailbiting: det var ikke planlagt, og jeg har enda ikke turt å fortelle samboer det. Vi har en på 2 år fra før, og han uttrykte for en liten stund siden at han håpet virkelig ikke jeg var gravid. Så nå sitter jeg her da og manner meg opp til å fortelle det :oops:
Lykke til! Enig med Mamsebams1, man har begge ansvar! Jeg krysser fingrene for at han tar det fint! Heldigvis er det jo veldig, veldig hyggelig, selv om det jammen er slitsomt med sånne små og!
 
Gratulerer, regner med han tar det som en mann når det først har skjedd. Han har halvparten av ansvaret. ;)
 
Tusen takk :) han tok det greit, ble bare litt irritert for at ikke jeg hadde sagt noe før på kvelden :)
 
Back
Topp