Hei dere!

Antonie_

Elsker forumet
Mailykke <3
Lenge siden jeg har vært her inne nå gitt!
Håper alt er bra med dere og gullene deres!

Jeg har bare ett spørsmål...eller.Trenger noen tips om dere har noen på lager

Noah må ha pupp for at han skal sovne.Sånn at han må sovne til puppen liksom.
Har noen av dere tips for å prøve å venne av han dette?
(Han vil ikke ha smokk..)

Håper dere har noen tips:)

han begynne å skrik etter ei stund når æ lægg han ned.Han har sovna sjøl nånn gang.Men det e veeeeeeldig skjeldent det har skjedd.Da har han vært stuuup trøtt liksom.
Har ikke prøvd med uro eller koseklut..æ får prøv,æ får prøv:)

Prøv å legg en klut med lukta di på,og kanskje litt melk på kluten.. [;)]

Legg han ned av og til på dagtid hvis han gjesper og er litt trøtt på dagtid. sånn at han lærer seg at han kan sovne av seg selv. det gjorde jeg og funket raskt.
ligger og plundrer litt før hun snur hodet og sovner [;)]

Hei!
Så koselig å se deg her inne igjen! Har spekulert på hvor du hadde blitt av. Man kan nemlig ikke bare stikke av fra født i mars. [;)][:D]

Petter har vært flink til å legge seg så og si hele tiden, men så fikk han et anfall for et par uker siden. Bare gråt og gråt, virket hysterisk! Da måtte vi igjennom en runde med seremonier for å få han til å roe seg selv igjen. Først måtte jeg bære han i søvn noen kvelder. Så satt jeg ved sengen til han sovnet noen kvelder, støyk på kinnet og nynnet. Så prøvde meg på gammelmåten, med å synge mens jeg holdt han, for så å legge han ned, strøyk på kinnet, sa god natt og gikk ut. Men jeg sto bare på gangen, slik at jeg kunne gå inn når han hadde sutret litt. Gikk da inn for å stryke på kinnet, si god natt og gå ut. Etter noen kvelder gikk det raskere og raskere. [:)]

Lykke til. [:)]

ORIGINAL: Misin

Hei!
Så koselig å se deg her inne igjen! Har spekulert på hvor du hadde blitt av. Man kan nemlig ikke bare stikke av fra født i mars. [;)][:D]

Petter har vært flink til å legge seg så og si hele tiden, men så fikk han et anfall for et par uker siden. Bare gråt og gråt, virket hysterisk! Da måtte vi igjennom en runde med seremonier for å få han til å roe seg selv igjen. Først måtte jeg bære han i søvn noen kvelder. Så satt jeg ved sengen til han sovnet noen kvelder, støyk på kinnet og nynnet. Så prøvde meg på gammelmåten, med å synge mens jeg holdt han, for så å legge han ned, strøyk på kinnet, sa god natt og gikk ut. Men jeg sto bare på gangen, slik at jeg kunne gå inn når han hadde sutret litt. Gikk da inn for å stryke på kinnet, si god natt og gå ut. Etter noen kvelder gikk det raskere og raskere. [:)]

Lykke til. [:)]

Nei,jeg vet.har vært aaaalt for sløv.
Skal prøve å komme sterkt til bake[:D]

Takk for tips,alle sammen:)
Får bare prøve meg frem jeg nå:)

Her ligger Dennis i vogga si om dagen...Og jeg er såpass heldig at han sovner av deg selv..Han ligger i vogga og "snakker" og ser på bamsene i og over vogga...Og han sovner av seg selv og er glad han slipper å måtte sovne ved puppen..Og han bruker heller ikke smokk..men det er bare å ikke ta de opp så fort de ynker seg,da kan man slite litt...Så her lå han å ynket seg noen minutter helt til han fant ut at det ikke hjalp og at han kunne bare lukke øya å sove!!!

Ville bare si det var koselig å se deg igjen jeg! Har etterlyst deg et par ganger... [;)]
Noen tips har jeg igrunn ikke. Hadde samme problemet med lillegutt. Og min erfaring er at når dem først har lagt seg til "sånne vaner", er det ganske vanskelig og snu. Her måtte vi bare la det gå seg til av seg selv på en måte... Små skritt, og til slutt er du der. Husker neimen ikke helt hva vi gjorde... [8|] *Ammetåke* Kanskje jeg kommer på det... [8D]

Back
Topp