Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tilfeldig litt usikker på hvor langt jeg var på vei, så tok en tidlig ulGratulerer var det tilfeldig at du fant ut det var to, eller var det noe ekstra som gjor at du fikk deg sjekket opp?
Er så gøy å høre med andre som også skal ha tvillinger De sa bare det på sykehuset når jeg var der på ul. Ble bare glad jeg, nå vet jeg at jeg jeg slipper overtid De er toegga, så det tydelig på ulGratulere med tvillingerer gravid sjøl me tvillingae komme te 16 uka+1 no ka e grunnen te at dæm vil sett dæ i gang? Veit du om det e 2 egga eller 1egga?
Godt å slippe overtid ja Jeg har vært på 2 ul allerede og skal på ny om 17 dager Etter den er det bare 2,5 uker til oul. Så jeg får sett de mye fremover Skal også ha ul en gang i mnd etter det, blir gøy å se hvordan de vokser i magenHåpe det skjer te må åtrur det blir. Bra tungt å gå over via må 2
E 2 egga te må å. E veldig spent på ka det blir. E 11 Daga igjen te ultralyden no