Hei dere:)

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Håper jeg kan være litt her hos dere også:) Jeg er egentlig på juni, med termin 3. Går med tvillinger, og jeg blir satt i gang om de ikke er kommet før uke 39, så de kommer jo i mai:)

Utrolig gøy å skulle ha tvillinger:) Har brukt noen uker på å fordøye det..blir nr 4 og 5 dette! Hele graviditeten var en overraskelse. Jeg sliter mye mer med kvalme denne gangen, har hatt det noen få dager med de andre, men nå er jeg 13+4 og er veldig kvalm enda:( Og mye trøtt! Håper det gir seg snart:) Magen har kommet godt, så nytter ikke skjule det lenger:D

Gratulerer så mye med 2, å velkommen hit :-)

Hei hei. Så hyggelig med to små. Og så flott med så stor søskengjeng! :) Gratulerer og velkommen. :)

Gratulerer :) var det tilfeldig at du fant ut det var to, eller var det noe ekstra som gjor at du fikk deg sjekket opp?

Artig, velkommen hit også og ikke minst gratulerer så mye med to skatter i magehybelen!

Gratulere med tvillinger:)er gravid sjøl me tvillinga:)e komme te 16 uka+1 no:) ka e grunnen te at dæm vil sett dæ i gang? Veit du om det e 2 egga eller 1egga?:)

Gratulere med tvillinger:)er gravid sjøl me tvillinga:)e komme te 16 uka+1 no:) ka e grunnen te at dæm vil sett dæ i gang? Veit du om det e 2 egga eller 1egga?:)
Er så gøy å høre med andre som også skal ha tvillinger:) De sa bare det på sykehuset når jeg var der på ul. Ble bare glad jeg, nå vet jeg at jeg jeg slipper overtid;) De er toegga, så det tydelig på ul:)

Håpe det skjer te må å:)trur det blir. Bra tungt å gå over via må 2:)
E 2 egga te må å. E veldig spent på ka det blir. E 11 Daga igjen te ultralyden no:)

Håpe det skjer te må å:)trur det blir. Bra tungt å gå over via må 2:)
E 2 egga te må å. E veldig spent på ka det blir. E 11 Daga igjen te ultralyden no:)
Godt å slippe overtid ja;) Jeg har vært på 2 ul allerede og skal på ny om 17 dager:) Etter den er det bare 2,5 uker til oul. Så jeg får sett de mye fremover:) Skal også ha ul en gang i mnd etter det, blir gøy å se hvordan de vokser i magen:):)

Back
Topp