Hei dere ny- gravide!!

fruluna

Forumet er livet
Ville bare ønske dere velkommen hit jeg til termin i februar! For akkurat et år siden var jeg gravid uten å vite det.  [:)] Sånn er det vel med noen av dere som kommer til å komme hit også, men snart merker dere det nok [:D]
Vi var mange jenter inne her, og nå har vi alle sammen fått babyene våres! Så nå er vi inne på født i februar istedenfor!

Ønsker dere alle masse lykke til og håper dere får et flott svangerskap!!

Klem fra Fruluna! [:)]

heihei=)
vil bare si at jeg også var gravid for ett år siden![;)]å nå har jeg blitt mamma til verdens nydeligste gullgutt[:D][;)]
vil ønske alle gravide ett kjempe flott svangerskap!lykke til![:)]

Rart å tenke på at det faktisk er 1 HELT år siden[8|] 

Skulle ønske det var meg som skulle gå tiden fremover nå og lure på hvordan babyen min ser ut og om alt er bra,fødselen osv. Alle tanker man har og forandringer i kroppen. Jo det var tøfft til tider,men likevell så fantastisk[:)]

VI KLARTE DET[:D]

Heihei[:)]
Ser at det ikke bare er jeg som tenker på dere nygravide nå. Jeg fikk også  et nydelig lite gull i februar i år. Bare nyt tiden og svangerskapet. Det er heeeelt fantastisk. Lykke til [:D]

Jeg var med i denne klubben for 1 år siden. Så utrolig fort tiden går! Nå henger jeg sammen med de andre på født i februar[:D] Fikk en nydelig liten gutt litt på overtid (det ble faktisk mars...)
Lykke til, til alle dere som havner her!! Håper dere får et fint svangerskap![:)]

Lykke til alle dere som snart kommer inn i denne klubben!!!
Var her selv for 1 år siden sammen med en super gjeng!! [:)]

ORIGINAL: fruluna

Ville bare ønske dere velkommen hit jeg til termin i februar! For akkurat et år siden var jeg gravid uten å vite det.  [:)] Sånn er det vel med noen av dere som kommer til å komme hit også, men snart merker dere det nok [:D]
Vi var mange jenter inne her, og nå har vi alle sammen fått babyene våres! Så nå er vi inne på født i februar istedenfor!

Ønsker dere alle masse lykke til og håper dere får et flott svangerskap!!

Klem fra Fruluna! [:)]

jeg bare signerer denne! så må dere ha masse lykke til under graviditeten og hvis d er noe må dere bare stikke innom født i februar så er d mangen koselige mammaer der som sikkert er glad for å hjelpe...[;)]  dere har en fantastisk tid forran dere, noen ganger kan d være utrolig tøft å være gravid da skal dere vite at dere har hverandre og oss i født i februar[:)] men d er selfølgelig kjempe koselig også[;)] tiden går kjempe fort så dere må kose dere masse med de små nurkene i magene deres[:D] 

signere også dette
ER snodig å tenke på at for et år siden var jeg gravid, tiden går såå fort;)
lykke til med svangerskapen og den spennede tiden dere har foran dre .. ike minst den deilige følelsen når dere har babyen deres på magen for første gang..
Masse lykke til jentER

Hallo alle sammen. I august i fjor fikk jeg en jente, Siren. Nå er jeg gravid på ny. Bare 7 uker, så mye kan skje.....
Håper på d beste. Termin ca 7 febr. Kjempehappy, gleder meg. Men d blir vel et skikkelig slit.

Back
Topp