Hei dere mai damer

maibarn <3

Forelsket i forumet
MAI 2013
Har sneket meg rundt her en stund, men det er vel på tide å presentere seg!

Venter, som dere, en liten skatt i mai. Termin foreløpig 9 mai, men har ikke vært på UL enda så det kan jo endre seg. Magen vokser og har blitt ganske stor allerede, hvertfall sammenlignet med sist på samme tid!
Fra før har jeg en fantastisk jente på snart 3 1/2.

Gleder meg til å bli mamma til en til :)

Hei hei, velkommen hit xsmile3 Er vel ikke superaktiv når det gjelder innlegg og sånn, men følger med her inne. Koselig med så mange som mulig som er litt aktive for da blir det jo litt mere spm skjer her. Venter også nr 2 og har vel termin rundt 18 mai. Kjenner at dette svangerskapet er tyngre enn det forrige selv om det heller ikke var en dans på roser i perioder. xsmile5

Velkommen velkommen :)
Jeg har heller ikke vært så aktiv på innlegg, men koser meg med å lese hva andre opplever. Var til stor hjelp i starten syns jeg, med alle dissa rare gravidsymptoma :P
Jeg har også foreløbig termin 9 mai, skal på ordinær ul på Ahus den 17 desember. Gleder oss fælt til å se hva vi får :)

velkommen:) eg prøver å være aktiv, men ikkje heilt lett:=) godt det kommer fler! gratulerer med maispire:) eg venter en liten 21 Mai:)

gratulerer og velkommenhit

Hei! Gratulerer så mye med spire i magen! Jeg prøver som de andre her å være litt aktiv, men jeg er midt i en femfags-tverrfaglig eksamen - så jeg sliter med den og prøøøøøver å holde meg unna litt.. Er vanskelig da! hehehe! =)

Velkommen skal du være :) Jeg er ganske så aktiv for tiden. Har endelig sluttet i 2 jobber (har nå bare 1) og jeg er ferdig med skolen så da har jeg masse tid :D Håper du koser deg her og føler deg velkommen!

velkommen velkommen :) Her venter jeg nummer 3, har termin ca 10. mai (ifølge lege, men så langt har jeg fått 4 forskjellige 7, 10, 15 og 19. mai) så venter spennt på ultralyd den 11.12 :)

Håper du kommer til å trives her inne!!

Back
Topp