Hei dere*bilde borte*

ORIGINAL: Windy

ÅÅÅ, så koselig med en hilsen til oss!!  :)    Nå ble jeg så glad når jeg leste nicket ditt!!  :)

Jo, på en måte vil du alltid være en del av juni-jentene. Theodor skulle ha kommet da, og han vil alltid stå som en av juni-2010-babyene.

Jeg ble dypt rørt når jeg så bildene fra fødselen/etter fødselen til Neo Alexander. :)

Så bra at de fikk hver sine datoer..  er nok godt det.. å kunne ha Theodor-følelsene i fred på ene dagen, og Neo Alexander-følelsene på den andre dagen.

Gratulerer så mye igjen!!   STOR klem

sign [:D]

ORIGINAL: mormarion

For et nydelig lite nøste <3
Ble helt babysyk jeg nå!
Han er kjempe fin
Gratulerer såååå masse!! Du vil alltid være en av oss

ORIGINAL: TITTIN72

hei vakre - gratulerer så masse med prinsen...håper du finner tid til å legge ut bilde av prinsen 

håper alt står bra til med deg og familien - du er ofte i tankene mine!!

Ååå så skjønn! Gratulerer igjen med den lille. [:)]

ORIGINAL: mormarion

For et nydelig lite nøste <3
Ble helt babysyk jeg nå!
Han er kjempe fin
Gratulerer såååå masse!! Du vil alltid være en av oss

Signerer denne jeg :)

ORIGINAL: lykkelig med 3 små*

Nyyydelig liten prins Gratulerer så mye!!

Sign[:D]

ORIGINAL: Siljenta

ORIGINAL: Windy

ÅÅÅ, så koselig med en hilsen til oss!!  :)    Nå ble jeg så glad når jeg leste nicket ditt!!  :)

Jo, på en måte vil du alltid være en del av juni-jentene. Theodor skulle ha kommet da, og han vil alltid stå som en av juni-2010-babyene.

Jeg ble dypt rørt når jeg så bildene fra fødselen/etter fødselen til Neo Alexander. :)

Så bra at de fikk hver sine datoer..  er nok godt det.. å kunne ha Theodor-følelsene i fred på ene dagen, og Neo Alexander-følelsene på den andre dagen.

Gratulerer så mye igjen!!   STOR klem

sign [:D]
jeg må signere disse ordene jeg også..
Han er supervakker..  :D

ORIGINAL: Bolla_82

Nåååå Gratulerer så masse til dere :) en vakker prins! :)
Og JEG syntes du hører litt til her fortsatt :) Du er hvertfall mer enn hjertelig velkommen til å stikke innom oss når du finner tid til det :)
Jeg blir glad når jeg ser nicket ditt! :)
En god klem fra meg :)

sign[:D]

ORIGINAL: BNE

ORIGINAL: Bolla_82

Nåååå Gratulerer så masse til dere :) en vakker prins! :)
Og JEG syntes du hører litt til her fortsatt :) Du er hvertfall mer enn hjertelig velkommen til å stikke innom oss når du finner tid til det :)
Jeg blir glad når jeg ser nicket ditt! :)
En god klem fra meg :)

sign[:D]

Back
Topp