• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hei damer

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
God dag... Ja da ser det ut som jeg havnet inn her hos dere...

Var hos gyn i går på sykehuset... Han henviste oss direkte til fertilitetsklinniken i haugesund... der er det da ett halvt års vente tid.... så regnet ut att i februar får vi vell time der...[:'(] en smule lang tid å vente men....

Jeg tok en hcg prøve i går for legen lurte på om den cysten på venstre egg stokk kan være en graviditet...[&:]
så jeg får svar på den etter tolv en gang.... gruer meg litt til svaret på den.... håper på det beste da men self er jo redd for att det kan være noe galt da....

ellers så regnet gyn med att vi måtte ha ivf for å klare oss så da havner jeg vell inn her da....
klem

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oppdateringer:

Ja da tok jeg mottet til meg i dag og ringte til fertilitets avd i haugesund...
å gjett hva de hadde ikke mottat henvinsingen min[:-] så nå ender det opp med ny venting på time.. å self nå er det 4 mnd venting på hjelp der å få den... så det er kjempe gøy.. mistet litt motet nå ja...

Heidu[:)]

Hørte til Haugesund sjukehus i fjor, utrulig hyggelig folk der[:)] Gled deg![:D]
Ellers så leser nå eg på siden til klinikken at det er opp til 3 mnds ventetid, og det er vel overkommelig?[;)]
Legger ved linken: http://www.helse-fonna.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=1417&I=5730&rid=999&iDepartmentId=478

Om du blir utolmodig om en mnds tid eller halvannen, så tar du en tlf og spør og graver om de har mottatt søknaden osv[:D][:D]
Det gjorde eg etter det var gått ca halvannen mnd. Og et par veker deretter fikk eg brev i posten om time 1 mnd deretter igjen[;)]

Ønsker deg/dere masse lykke til i allefall!![:)][:)] er en superspennende og til tider "skummel" prosess, men gevinsten er verdt det!!

ORIGINAL: [miss]

Heidu[:)]

Hørte til Haugesund sjukehus i fjor, utrulig hyggelig folk der[:)] Gled deg![:D]
Ellers så leser nå eg på siden til klinikken at det er opp til 3 mnds ventetid, og det er vel overkommelig?[;)]
Legger ved linken: http://www.helse-fonna.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=1417&I=5730&rid=999&iDepartmentId=478

Om du blir utolmodig om en mnds tid eller halvannen, så tar du en tlf og spør og graver om de har mottatt søknaden osv[:D][:D]
Det gjorde eg etter det var gått ca halvannen mnd. Og et par veker deretter fikk eg brev i posten om time 1 mnd deretter igjen[;)]

Ønsker deg/dere masse lykke til i allefall!![:)][:)] er en superspennende og til tider "skummel" prosess, men gevinsten er verdt det!!

Å tusen takk miss.... jeg så for meg enda en jul uten å vite noe å bare gå og grue meg til ny time.... hehe

Å du gjorde dagen min så mye bedre....[:D][:D]
gjett om jeg skal ringe de i begynelsen av oktober da.. hehe men håper vi klarer oss med att vikanfå gjøre det hjemme selv egentli.... så blir vell å henge her pluss prøvd lenge fram til jeg veit enda mer.....

Velkommen inn her! Fin gjeng her inne, som du kan dele alt mulig med mens du venter.
Har nesten glemt meg selv, for nå er det så mye spennende som skjer med frøknene her inne[:D]

har fått svar på prøven å den er negativ... jippi.. vill si det att det er bare en cyste med litt blødning i seg..

Velkommen hit til oss[:)] Håper ventetiden går fort, så dere snart kan komme et skritt nærmere[:)]

Satser på at ventetiden ikke blir så lang, sånn at dere snart er i gang [;)] Velkommen inn hit til oss, selv om jeg gjerne skulle sett at det ikke var flere som må ha hjelp til dette.. Men når du først er her, så må jeg si velkommen i gjengen [;)] Kommer til å gå bra det her vet du! Den beste gjengen på BV finner du her inne, ingen tvil om det! [:D]

Velkommen snuppa[:D] Du vil nok trives her inne, de er så snille å søte alle sammen og alle negative følelser ang dette vil forsvinne til du skal inn på forsamtale[;)]

Så i mellomtiden så får du bli kjent med alle her og kose deg med din kjære de neste mnd så skal du se at alt ordner seg for snille piker vettu[:)]

Kosemoseoverdose[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Velkommen hit til oss[:)] Håper ventetiden går fort, så dere snart kan komme et skritt nærmere[:)]

ORIGINAL: bling87

Velkommen snuppa[:D] Du vil nok trives her inne, de er så snille å søte alle sammen og alle negative følelser ang dette vil forsvinne til du skal inn på forsamtale[;)]

Så i mellomtiden så får du bli kjent med alle her og kose deg med din kjære de neste mnd så skal du se at alt ordner seg for snille piker vettu[:)]

Kosemoseoverdose[:D]

Tusen takk snuppa mi.. Ja håper ikke vente tiden blir alt for lang.. men alikevel er jeg litt skeptisk.... hehe
men skal få snakket ordentlig med mannen i dag håper jg.. han kom hjem fra jobb i går og reise igjen på mandagen...

klem

Til alle andre damer... tusen takk for velkomsten... har vært inne her å titten en stund faktisk.. men har håpet på det beste å slipp å komme inn her egentli....

Velkommen hit!

Og lykke til i Haugesund! Der er dei superkoselige!!

dytt

ORIGINAL: ElinR

uff går d ann da??? d er jo ikke din skyld at de ikke har mottatt henvisningen og så må du vente på nytt igjen??? uff syns helsevesenet ofte rører med papirer[&:]

hehe jepp går ann altså.. så jeg veit jo ikke om vi får hjelp eller noe hu skulle la legen se på den... men jeg veit ikke hva som skjer eller noe akkurat nå... litt lei av leger og bare rot for å si det sånn

ORIGINAL: Nesing

Velkommen inn til de flotte damene her inne! Jeg er en av de heldige som lyktes med behandlingen. Skal ikke ha flere barn (av flere årsaker), men klarer altså ikke å forlate gjengen her inne. Det sier vel sitt [;)]?! Kjedelig at sykehuset ikke har mottatt henvisningen din. Det er slett ikke uvanlig at slikt skjer. Nettopp derfor er det smart å ta en telefon et par-tre uker etter at gyn har sendt henv. for å kontrollsjekke. Håper time for forsamtale kommer om ikke altfor lang tid. Uansett er dette et game med mye venting, så det venner du deg dessverre kjapt til [&:]. Lykke til videre! Håper det klaffer kjapt for dere når dere først kommer i gang! [:)][:)] 

venteting er jeg vant til.. hehe har prøvd i 4 år nå så burde være vant til det nå ja... jaeg var hos legen 27/8 å så vidt jeg veit er det den 13/10 så jeg lott jo det gå litt mere en ett par tre uker da.. så vi hanvet jo bakerst i køen igjen... men som jeg har sagt hele veien vi får nok ikke hjelp på sykehuset dette år hundre...[:(] litt lei av å bare vente nå ja...

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: RANDÅLF

Back
Topp