Hei damer!!!

lenemor

Forumet er livet
Tilbake fra østlandet... endelig hjemme!! [:D]

Har savnet dere masse. Har fått melding fra Gakka - hun var kjempeglad for blomstene vi sendte. Samme dag hadde de flagget på sykehuset fordi veslejenta hadde kommet opp i fødselsvekten igjen, mens lillegutt lå like bak. Skulle hilse alle så mye fra henne!!

Jeg har kost meg masse i Nittedal- har vært og møtt venner, vært litt på shopping, og så har jeg vært mye med den lille nevøen min (5 mnd) - herlig!! Nå er mamma her hos oss en ukes tid, så jeg blir litt til og fra, men jeg måtte jo inn og hilse på alle sammen!!

Good to have you back!! [:D]
Og så bra å høre at det står bra til med Gakka!!

Velkommen tilbake!!!

Så fint at du er tilbake, og at du har hatt det fint!!!
Å så kos med gakka, du, hva heter barna hennes da????
Kos deg med mamman din[:D][:D][:D]

gakka har faktisk ikke sagt noe om navn, så det holder de kanskje hemmelig ennå. Det hun har sagt er at de spiser godt, og at alt er bra, så jeg har slått meg til ro med det foreløpig, så får vi bare vente til hun er tilbake her og har tid til å fortelle mer selv.

Jammen synes jeg det var godt å være tilbake i alle fall!!!! [:D]

Halloisen!!

Så godt at du har hatt det fint i Nittedal...du har jo vært rett borti høgget her!

Moro at Gakka har det fint med de to gullene sine. Koselig at hun ble glad for blomstene. Rakk jeg å være med på den buketten eller? Tror jeg muligens så meldingen om det litt seint...

KLem, M

Back
Topp